Майбутнє після навчання. Карʼєрний шлях та сучасні інструменти маркетолога для побудови бізнесу

29 лютого 2024, 10:24 am Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 658 разів Останнє редагування Четвер, 29 лютого 2024 10:28

Як завжди неймовірно надихаючим настроєм були заряджені учасники гостьової лекції з Product manager в Infocus company Анною Петренко.

Окрім того, що пані Анно випускниця НАУ, вона ще входить до складу ради роботодавців ФЕБА. По численним запитам від здобувачів кафедри маркетингу з цієї зустрічі ми розпочинаємо цикл гостьових лекцій, які будуть цікаві здобувачам ОПП «Електронний маркетинг» та «Маркетинг», які обрали дисципліни вибіркового блоку, пов`язані з agile-маркетингом, роботою РМ команди, інструментам маркетингових досліджень, управлінням споживчим досвідом.

Під час зустрічі панувала дружня атмосфера, наша чудова гостя побудувала розмову в неформальному стилі ретроспективної розповіді про свій шлях кар`єрного зростання з акцентами на ключові складові успіху, серед яких були зазначені навички та компетенції, які були надбані безпосередньо в процесі навчання на магістерському рівні кафедри маркетингу та завдяки професійному педагогічному колективу. Такий формат зустрічі спонукав учасників ставити питання, цікавитися тонкощами сучасного бізнес середовища.

Безмежно вдячні пані Анні за мотивацію, заряд позитиву, вміння передати віру в себе та поштовх до саморозвитку. Час сплив дуже швидко, тому домовилися, що будемо чекатиме на наступну зустріч із наміченим запитом до спікера, так що слідкуйте за анонсами.

 

#маркетологинау

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається