5 квітня відбулося засідання секції «Інструментальний маркетинг та бізнес-технології» ХХІІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки», яку спільно проведено кафедрами маркетинг

5 квітня 2023, 12:02 am Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 205 разів Останнє редагування Середа, 19 квітня 2023 00:07

5 квітня відбулося засідання секції «Інструментальний маркетинг та бізнес-технології» ХХІІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки», яку спільно проведено кафедрами маркетингу та економіки та бізнес-технологій Факультету економіки та бізнес-адміністрування

На початку зустрічі, на якій були присутні більш ніж 70 учасників, з привітальним словом виступили: декан ФЕБА Сергій Смерічевський, завідувачка кафедри маркетингу Тетяна Князєва та завідувачка кафедри економіки та бізнес-технологій Оксана Чумак.
 
Зустріч в Meet не заважала спілкуванню доповідачів з аудиторією, жвавому обговоренню актуальних питань маркетингу та бізнес-технологій авіаційної галузі.
 
З доповідями виступили здобувачі вищої освіти спеціальностей «Маркетинг» та «Підприємництво та торгівля». Спікери підготували доповіді, які були цікаві всім присутнім, адже обговорювались питання впливу зовнішніх факторів на ринок авіаперевезень, сучасні проблеми мультимодальних перевезень, використання А/В тестування при взаємодії з цільовою аудиторією, тренди цифровізації в митній справі, а також бізнес-процесів, особливості соціально-відповідального маркетингу в авіаційній галузі, а також просування авіакомпаній на цифровому ринку. Тож, конференція пройшла з користю для кожного з учасників.
 
Разом до Перемог в науці і над ворогом! Слава Україні!!!
Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається