події (126)
ПРОГРАМА проведення акредитаційної експертизи за спеціальністю «051 Економіка» освітньої програми «Економіка підприємства» за другим рівнем вищої освіти у Національному авіаційному університеті з 05 по 07 жовтня 2023 року.
5 жовтня 2023, 8:55 am Автор АняПРОГРАМА
проведення акредитаційної експертизи
з використанням технічних засобів відеозв’язку
за спеціальністю «051 Економіка» освітньої програми «Економіка підприємства» (ID у ЄДЕБО 6376) за другим рівнем вищої освіти за справою №1994/АС-23
у Національному авіаційному університеті
у строк з 05 жовтня по 07 жовтня 2023 року
- Призначення та статус цієї програми Ця програма є документом, що фіксує спільний погоджений план роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи освітньої програми, а також умови її роботи. Дотримання цієї програми є обов’язковим як для закладу вищої освіти (далі – ЗВО), так і для експертної групи. Будь-які подальші зміни цієї програми можливі лише за згодою як експертної групи, так і ЗВО.
Акредитаційна експертиза проводиться дистанційно. Всі зустрічі проводяться у форматі відеоконференцій з використанням технічних засобів відеозв’язку. Узгоджена програма відеоконференцій фіксується в інформаційній системі Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти і є частиною матеріалів акредитаційної справи.
- Загальні умови роботи експертної групи
2.1. ЗВО забезпечує технічну підтримку та участь осіб, визначених у розкладі програми для кожної відеоконференції, у погоджений час.
2.2. ЗВО зобов’язаний завчасно повідомити усіх учасників кожної відеоконференції про дату і час її проведення.
2.3. Відеоконференції, включені до розкладу, є закритими. На них не можуть бути присутніми особи, що не запрошені на них відповідно до розкладу.
2.4. Внутрішні відеоконференції експертної групи є закритими; крім випадків, коли це погоджено експертною групою, в них не можуть брати участі працівники ЗВО та інші особи.
2.5. У розкладі програми передбачається резервна відеоконференція, на яку експертна група може запросити будь-яких осіб, якщо її проведення зумовлене необхідністю проведення акредитаційної експертизи. Експертна група повідомляє про це ЗВО у розумні строки; ЗВО має вжити розумних заходів, аби забезпечити участь відповідної особи у резервній відеоконференції.
2.6. ЗВО надає доступ до документів та іншої інформації, необхідної для проведення акредитаційної експертизи, на запит експертної групи.
2.7. Контактними особами від ЗВО з усіх питань, пов’язаних з акредитацію освітніх програм, є гаранти освітніх програм, вказані у відомостях про самооцінювання.
Розклад роботи експертної групи
Час |
Зустріч або інші активності |
Учасники |
День 1 – (05.10.2023 р.) |
||
0900–0920 |
Організаційна зустріч експертної групи |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
0920–1000 |
Організаційна зустріч з гарантом ОП (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв гарант ОП – Т.О. Сімкова, к.е.н., доц. |
1000–1020 |
Підготовка до зустрічі 1 |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1020–1100 |
Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв – гарант ОП – Т.О. Сімкова, к.е.н., доц. Проректор з навчальної роботи Полухін Анатолій Васильович Проректор з наукової роботи та інноваційного розвитку Шкуратов Олексій Іванович Декан факультету економіки та бізнес-адміністрування Смерічевський Сергій Францович Завідувач кафедри економіки повітряного транспорту Ареф’єва Олена Володимирівна |
1100–1120 |
Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1120–1210 |
Зустріч 2 з науково-педагогічним складом ОП (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв (НПП, що забезпечують викладання на ОП): Ареф’єва Олена Володимирівна Васюткіна Наталія Володимирівна Касьянова Наталія Віталіївна Ковальчук Альона Миколаївна Колісниченко Анна Віталіївна Кравчук Наталія Миколаївна Пілецька Саміра Тимофіївна |
1210–1230 |
Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3 |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1230-1320 |
Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв (по 2 здобувача з кожного курсу денного відділення та по 2 з кожного курсу заочного відділення) |
1320–1330 |
Підведення підсумків зустрічі 3 і підготовка до зустрічі 4 |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1330–1430 |
Обідня перерва |
|
1430–1510 |
Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв; (представники студентського самоврядування НАУ та ОПП) (представники студентського самоврядування університету та факультету, профком/профорг ЗВО/факультету, представники наукових товариств, інших товариств, спільнот, центрів і т.п.) Голова студради НАУ Бичковська Валерія Владиславівна Голова первинної профспілкової організації студентів, аспірантів та докторантів НАУ Часновський Денис Анатолійович Голова наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Одарченко Роман Сергійович Голова студради Факультету економіки та бізнес-адміністрування Микитченко Діана Вікторівна Голова первинної профспілкової організації студентів, аспірантів та докторантів Факультету економіки та бізнес-адміністрування Ткач Катерина Сергіївна |
1510–1530 |
Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5 |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1530–1610 |
Зустріч 5 з роботодавцями ОП (випускниками та стейкхолдерами) (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв; представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП: Президент ICC Ukraine, член Урядового Комітету КМУ, член світової ради МТП, д.е.н., професор, академік УАН Щелкунов Володимир Ігорович Професор, професор кафедри підприємництва та бізнесу Київського національного університету технологій і дизайну Мягких Ірина Миколаївна Директор ТОВ «Кейнас» Гнатчук Олександр Валерійович випускники, які завершили навчання на ОПП протягом останніх 5 років: (2-4 особи) Храпач Владислав Олегович Корж Леся Олексіївна Побережна Заріна Миколаївна Лістрова Маргарита Сергіївна |
1610–1700 |
Підведення підсумків 5 зустрічі та першого дня |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
День 2 – (06.10.2023 р.) |
||
0900–0920 |
Організаційна зустріч експертної групи |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
0920–1020 |
Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (фотозвіт, відеозвіт, документальний звіт) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв; гарант ОП – Т.О. Сімкова; Завідувач кафедри економіки повітряного транспорту Ареф’єва Олена Володимирівна Навчально-педагогічні працівники кафедри економіки повітряного транспорту (6-7 осіб) |
1020–1040 |
Підготовка до зустрічі 6 |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1040–1140 |
Зустріч 6 із адміністративним персоналом та персоналом допоміжних (сервісних) структурних підрозділів (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв; Начальник відділу моніторингу якості вищої освіти Гізун Андрій Іванович Заступник відповідального секретаря Приймальної комісії Марина Анна Сергіївна Заступник директора Навчально-наукового інституту неперервної освіти Поліщук Оксана Володимирівна Начальник навчально-методичного відділу Голубничий Олексій Георгійович Начальник навчального відділу Слободян Олександр Петрович Заступник директора центру інноваційних освітніх технологій Бут Володимир Анатолійович Директор науково-технічної бібліотеки Вахнован Вікторія Юріївна Начальник відділу по роботі зі студентами Пономаренко Олена Володимирівна |
1140–1200 |
Підведення підсумків зустрічі 6 |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1200–1240 |
Відкрита зустріч |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв; усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО) |
1240–1300 |
Підведення підсумків відкритої зустрічі |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1300–1400 |
Обідня перерва |
|
1400–1500 |
Резервна зустріч (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв; особи, додатково запрошені на резервну зустріч |
1500–1530 |
Підведення підсумків резервної зустрічі |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
15.30–15.50 |
Фінальна зустріч (відеоконференція) |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв – гарант ОП – Т.О. Сімкова, к.е.н., доц. Проректор з навчальної роботи Полухін Анатолій Васильович Проректор з наукової роботи та інноваційного розвитку Шкуратов Олексій Іванович Декан факультету економіки та бізнес-адміністрування Смерічевський Сергій Францович Завідувач кафедри економіки повітряного транспорту Ареф’єва Олена Володимирівна |
1620–1650
|
Підведення підсумків фінальної зустрічі |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
1650–1800
|
Робота з документами. Підведення підсумків другого дня. |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
День 3 – (07.10.2023 р.) |
||
0900–1800 |
«День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи |
Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв |
26 вересня о 13.30 запрошуємо на зустріч «ЗЕД підприємницьких структур під час воєнного стану в Україні: реалії та перспективи»
26 вересня 2023, 11:31 am Автор Чернишов Олександр ЮрійовичВ рамках ініціативи "Діалогів з бізнесом" кафедра економіки та бізнес-технологій запрошує на зустріч «ЗЕД підприємницьких структур під час воєнного стану в Україні: реалії та перспективи».
• Як врахувати усі особливості оформлення ЗЕД документації?
• Які операції підлягають фінансовому моніторингу та валютному контролю?
• У чому проявляється специфіка валютного контролю?
• Якими є наслідки за порушення строків розрахунків за валютними операціями?
14 вересня о 15.20 в ауд. 4.201 відбудуться Збори трудового колективу Факультету економіки та бізнес-адміністрування
14 вересня 2023, 9:48 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичРеєстрація буде з 15.00 - 15.15. Прохання особисто бути присутніми на зборах.
При вагомих обставинах, пов'язаних із військовим станом, як виняток, можливо прийняти участь онлайн.
Шановні колеги! Запрошуємо 12.09.2023 р. о 15.20 взяти участь у першій онлайн-зустрічі English speaking club.
12 вересня 2023, 12:40 pm Автор АняШановні колеги! Запрошуємо 12.09.2023 р. о 15.20 взяти участь у першій онлайн-зустрічі English speaking club, організованого кафедрою бізнес-аналітики та цифрової економіки! Зустрічі будуть відбуватися в онлайн форматі. Код класу: c2fa4vy. Програма клубу передбачає цікаві дискусії та розмови щодо сучасних трендів глобального економічного розвитку. Сподіваємось, що вашим студентам буде корисно! Прохання розповсюдити інформацію по ваших кафедрах.
Запрошуємо на Тиждень Першокурсників ФЕБА 2023!
4 вересня 2023, 8:35 am Автор АняШановні здобувачі, запрошуємо на заходи, організовані для ознайомлення із традиціями та родиною ФЕБА!
Протягом 4-8 вересня 2023 року буде проведено цікаві івенти від деканату, кафедр та органів студентського самоврядування.
4-8 вересня – зустрічі з кураторами академічних груп для комунікації й узгодження освітніх процесів, проведення інструктажів, ознайомлення з правилами організації навчання в НАУ. Деталі зустрічей уточнюють куратори груп.
04 вересня – Зустріч зі студентськими організаціями ФЕБА, ауд. 2.205, початок о 15:20.
05 вересня – Квест «Посвята першокурсника ФЕБА», збір біля 4 корпусу о 15:00.
06 вересня – Зустріч «Наукові можливості», ауд. 2.418 б, початок о 13:30.
06 вересня – Набір в студентські організації ФЕБА, ауд. 2.403, початок о 16:00.
08 вересня – Зустріч з менеджерами академічних груп курсів, ауд. 2.205, початок о 13:30. Для груп, що навчаються в дистанційному форматі, за посиланням на відеодзвінок: https://meet.google.com/vgw-myhx-zzg.
Про обговорення професійної кваліфікації та академічних досягнень претендентів, які подали документи для участі у оголошеному в 2023 році конкурсі на заміщення вакантних посад.
5 червня 2023, 12:15 pm Автор Чернишов Олександр ЮрійовичНАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ
КАФЕДРА ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ
ПОВІДОМЛЕННЯ!
05 червня 2023 року об 11:30 відбудеться засідання кафедри економіки та бізнес-технологій Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету за адресою: м. Київ, вул Гузара Любомира, 1, корпус 2, ауд. 2.414/1
Порядок денний:
1. Про обговорення професійної кваліфікації та академічних досягнень претендентів, які подали документи для участі у оголошеному в 2023 році конкурсі на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників кафедри економіки та бізнес-технологій Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету.
2. Різне
Кафедра економіки повітряного транспорту Факультету Економіки та бізнес-адміністрування запрошує 1 червня 2023 року об 11:00 на зустріч-дискусію на тему:"Авіатранспортна галузь в умовах війни та в повоєнний період"
1 червня 2023, 1:39 pm Автор АняКафедра економіки повітряного транспорту Факультету Економіки та бізнес-адміністрування запрошує 1 червня 2023 року об 11:00 на зустріч-дискусію на тему:"Авіатранспортна галузь в умовах війни та в повоєнний період", яку проводить К.О. Звонарьов.
Посилання на зустріч: https://meet.google.com/qra-
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЬ КАФЕДР ФАКУЛЬТЕТУ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ ЩОДО ПОПЕРЕДНЬОГО ОБГОВОРЕННЯ КАНДИДАТУР НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПОДАЛИ ДОКУМЕНТИ НА КОНКУРС
5 червня 2023, 5:58 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичНа кафедрах Факультету економіки та бізнес-адміністрування відбудуться засідання щодо попереднього обговорення претендентів на посади науково-педагогічних працівників, які подали свої документи на конкурс на заміщення вакантних посад:
Засідання щодо формування НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА ФЕБА відбудеться в напередодні ДНЯ НАУКИ УКРАЇНИ- 19 травня 2023 року. Початок об 11:00.
19 травня 2023, 11:17 am Автор АняЗасідання щодо формування НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА ФЕБА відбудеться в напередодні ДНЯ НАУКИ УКРАЇНИ- 19 травня 2023 року. Початок об 11:00. Щоб приєднатись до засідання прейдіть за посиланням: https://meet.google.com/rju-
Запрошуються завідувачки кафедр ФЕБА, заступники завідувачів кафедр з наукової роботи, науковці та молоді вчені ФЕБА.
Для реєстрації у Науковому товаристві ФЕБА просимо заповнити анкету: https://docs.google.com/forms/
19 травня буде обговорено напрями та проєктні пропозиції щодо діяльності Науквого товариства ФЕБА, а також молодими вченими ФЕБА підготовлено презентації:
1. "Міжнародні наукові можливості", доповідач Полоус О.В., доцент, д.е.н., професор кафедри маркетингу ФЕБА.
2. "Бренд науковця та академічна доброчесність", доповідач Сімахова А.О., доцент, д.е.н., професор кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки, заступниця голови Ради молодих вчених при МОН України.
3. "Стимули реалізації наукових досліджень в Україні", доповідач Вовк О.М., доцент, д.е.н., заступниця декана ФЕБА.
з 15 по 19 травня 2023 р. долучайтеся до FinTech заходів в НАУ!
15 травня 2023, 9:50 am Автор Аняз 15 по 19 травня 2023 р. долучайтеся до FinTech заходів в НАУ! Практичні кейси від СЕО Банку Власний Рахунок, засновниці та СЕО izibank, партнера iPlan.ua. та керівника DeFi напрямку Distributed Lab відбудуться в форматі он-лайн зустрічей в рамках меморандуму між Національним авіаційним університетом та ГО "Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній".