події

події (118)

Зустріч з практиком

27.05.2020             14:00

 

Костянтин Воленбовський, випускник EMBA

Rotterdam School of Management, 2020

 

Частина 1 . Програми MBA / EMBA

Відмінності програм, особливості вступу та навчання

 

Частина 2 . Фінансова грамотність. Чому це важливо?

Практичні поради та анонс цікавих джерел інформації

 

Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet: https://meet.google.com/epu-pbat-nfr

В рамках співпраці Національного авіаційного університету та Громадської організації «YEP» у проєкті «Підприємницький університет» кафедра економіки та бізнес-технологій ФЕБА ініціює публічну зустріч з практиками на тему «Проєктний менеджмент: перший проєкт від А до Я».

Як зробити якісний проєкт і побудувати роботу в невеликій команді? Розповідатиме Маргарита Чернишова — комунікаційниця та івент-менеджерка мережі стартап-інкубаторів YEP, ексголова Правління Всеукраїнської молодіжної громадської організації "Фундація Регіональних Ініціатив".

 

Маргарита поділиться досвідом організації вже понад 50 проєктів у YEP та ФРІ: підприємницьких, соціальних, освітніх, культурних та правозахисних.

Лекція сподобається вам, якщо хочете дізнатися більше про:

- цикл життя проєкту

- визначення цілей та пошук аудиторії

- грамотне делегування та розподіл обов'язків

- що може піти не так під час підготовки заходу

- фінансування проєктів та проєкти за відсутності грошей

?  Долучайтеся до лекції 29 квітня о 13:00

Маргарита Чернишова — комунікаційниця та івент-менеджерка мережі стартап-інкубаторів YEP. Публічна лекція "Проектний менеджмент: перший проєкт від А до Я."

Thursday, April 29 • 1:00 – 2:30pm

Google Meet joining info

Video call link: https://meet.google.com/mzf-cxqx-oos

23.04 о 8 годині запрошуємо прийняти участь у практичній зустрічі Маркетинг в компанії як система: практичні аспекти

Приглашаем вас на запланированную конференцию: Zoom.
 
Тема: Встреча. Маркетинг
Время: 23 апр. 2021 08:00 Киев
 
Подключиться к конференции Zoom
https://us02web.zoom.us/j/89711613714?pwd=MjNmRkE2QlIvMlkzNFNMY3FnRWVxdz09
 
Идентификатор конференции: 897 1161 3714
Код доступа: 733542

Національний авіаційний університет запрошує абітурієнтів на День професій з Факультетом економіки та бізнес-адміністрування

Національний авіаційний університет запрошує учнів 9-11 класів та студентів коледжів на профорієнтаційний захід «День професій в НАУ», що відбудеться 14 квітня 2021 року о 14:00 в онлайн форматі на платформі Zoom. Участь безкоштовна.

Проєктування майбутнього життя розпочинається сьогодні.

Після закінчення навчання на Факультеті економіки та бізнес-адміністрування ви зможете працювати у будь-якій компанії, а також започаткувати власний бізнес. На вас чекають професії для успішної кар’єри: економіст (економіст-міжнародник, Project Manager, бізнес-аналітик, Data Scientist); бухгалтер (бухгалтер будь-якого підприємства, будь-якої сфери); фінансист (фінансовий аналітик, фінансовий контролер, аудитор (внутрішній та зовнішній), банківська сфера, державний сектор: податковий сектор, казначейство, економіст (бізнес-аналітик), Account manager; маркетолог (маркетолог у відділі діджитал продажів, продакт-менеджер, керівник відділу контекстної реклами, бренд-менеджер, комерційний директор, контент-менеджер, копірайтер, супервайзер, PR-менеджер, керівник медійних та івент-компаній, таргетолог, SEO фахівець, медіа-байер, фахівець з медіапланування); підприємець (фахівець з ефективності підприємництва; приватний підприємець; фахівець з митного оформлення; митний брокер; фахівець розвитку торговельної мережі; фахівець з торговельно-економічних питань; керівник авіабізнесу (з надання послуг продажу авіаквитків, магазинів роздрібної торгівлі в аеропортах, duty-free, з надання послуг авіаконсалтингу, авіастрахування, хендлінгових та кейтерінгових компаній) тощо.

Саме такі професії опановують студенти НАУ на Факультеті економіки та бізнес-адміністрування. Отримуйте нові знання! Зробіть правильний вибір власної професійної діяльності!

Наші спікери:
Попович О.В.., к.екон.н., доцент, заступник декана ФЕБА;
Іванченко Н.О., к.екон.н., доцент, завідувач кафедри економічної кібернетики;
Ареф’єва О.В., д.екон.н., професор, завідувач кафедри економіки повітряного транспорту; Коваленко Н.В., д.екон.н., доцент, професор кафедри міжнародної економіки;
Щепіна Т.Г., к.екон.н., доцент кафедри обліку та аудиту;
Антипенко Н.В., д.екон.н., доцент, завідувач кафедри фінансів, банківської справи та страхування; Радченко Г.А., к.екон.н., доцент, в.о. завідувача кафедри маркетингу;
Седляр М.О., к.екон.н., доцент кафедри економіки та бізнес-технологій.

Обов’язкова реєстрація за посиланням
Підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 4449242396
Код доступу: 4tv1Bq

Довідки: Центр допрофесійної підготовки ІІОТ НАУ,
(044) 406-68-47(044) 406-74-04;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Facebook
Cайт


ОГОЛОШЕННЯ

 

04.03.2021 р. о 11 в ауд. 4.201

 

Відбудеться Конференція трудового колективу Факультету економіки та бізнес-адміністрування

ОГОЛОШЕННЯ
02.03.2021 р.

відбудуться вибори делегатів

з числа студентів, що мають право брати
участь у Конференції трудового колективу

Факультету економіки та бізнес-

адміністрування.

Виборча дільниця працюватиме в

гуртожитку №6.

Шановні колеги!

 

ІІІ Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію
«Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»
ПЕРЕНЕСЕНО
із 2-4 березня 2022 року на інший період.
Дати проведення конференції будуть визначені
та тут указані після перемоги у російсько-українській війні.

 


 

Оргкомітет має приємну нагоду запросити Вас на Міжнародну науково-

практичну інтернет-конференцію «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та

технології», яка відбудеться 3-5березня 2021 року на базі кафедри економічної

кібернетики Національного авіаційного університету.

Факультет економіки та бізнес-адміністрування
запрошує здобувачів вищої освіти та молодих учених вітчизняних та закордонних ВНЗ,
наукових організацій та установ

5-9 квітня 2021 року взяти участь у роботі

ХXІ Міжнародної науково-практичної конференції

 здобувачів вищої освіти і молодих учених

«ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ»

за напрямом

«ЕКОНОМІКА ТА БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ В АВІАЦІЇ»

Участь у Конференції безкоштовна. Реєстрація та вимоги до оформлення тез доповідей буде розміщена на сайті конференції http://polit.nau.edu.ua з 10 лютого 2021 року. За результатами конференції буде видано електронний збірник тез.

 

Контакти відповідальних секретарів:

 

Назва секції

ПІБ

 секретаря

Контактні телефони,
e-mail

Форма проведення

(секційний формат, семінар, круглий стіл тощо)

Економіка розвитку авіатранспортних підприємств

Осадча Анна Олександрівна

 

Вовк Ольга Миколаївна

+380971004908

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Секційний формат

Підприємницька діяльність в авіації

Побережна Заріна Миколаївна

+380937027076

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Секційний формат

Авіаційний маркетинг

Радченко Ганна Анатоліївна

 

+380509530296

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Секційний формат

 

 

Відповідальним щодо організації та проведення заходу на факультеті призначено Вовк Ольгу Миколаївну, доцента кафедри економіки повітряного транспорту, тел. +380971011767, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

На виконання договірних зобов’язань між нашими закладами вищої освіти повідомляємо особливості організації відбору громадян України на навчання за програмою підготовки офіцерів запасу в Національному університеті оборони України імені Івана Черняховського (далі – університет) у 2021 році.

 

Набір громадян на навчання у 2021 році сплановано проводити у три етапи:

1 етап: з 01.12.2020 по 30.01.2021 року – етап ознайомлення громадян із правилами відбору на навчання, особливостями підготовки та проведення відбору в умовах карантинних обмежень, порядком проведення військової підготовки, здачі вступних випробувань тощо. Ця інформація вже розміщена на офіційному сайті університету за посиланням https://nuou.org.ua/osvita/studentam. Організовано надання консультативної допомоги засобами зв’язку.

2 етап: з 01.02.2021 по 31.03.2021 року – етап подачі документів до відбіркової комісії університету (в тому числі і з використанням електронних ВЕБ-ресурсів), проходження медичного огляду (за направленнями відбіркової комісії), підготовки до вступних іспитів, проведення необхідних консультацій (зустрічей), інформаційної (агітаційної) роботи, зустрічей із бажаючими навчатися тощо. За досвідом, це час найбільш раціонального розподілу зусиль вступниками (якісна підготовка до іспитів, швидке проходження ВЛК, відсутність черг тощо).

3 етап: з 01.04.2021 по 31.08.2021 року – етап проведення конкурсного

відбору громадян України на навчання. На цьому етапі існує можливість вибору громадянами (після надання до відбіркової комісії необхідних документів та медичної довідки) дня та місяця здачі вступних іспитів в межах визначеного терміну та Плану відбору. Також на цьому етапі зберігається можливість подачі документів на навчання та проходження медоглядів для тих, хто своєчасно не прийняв такого рішення.

      

Разом з тим необхідно відмітити, що необґрунтоване затягування (відтермінування) громадянами часу подачі документів для вступу, проходження відбору або медичного огляду, як правило, призводить до суттєвих проблем в літні місяці із своєчасним проходженням (завершенням) конкурсного відбору та, як наслідок, до відмови громадянину щодо зарахування на навчання.

Також повідомляємо, що відповідно змінам до Закону України «Про військовий обов’язок та військову службу», що відбулися у 2019 році, відстрочка від призову на строкову військову службу, на цей час, надається також і громадянам України, які проходять військову підготовку за програмою підготовки офіцерів запасу. Така відстрочка надається на весь період проведення військової підготовки та на строк, що триває від завершення такої підготовки до присвоєння громадянину України первинного військового звання офіцерського складу.

Враховуючи вищезазначене та з метою своєчасного доведення до студентів порядку та особливостей вступу на навчання у 2021році, просимо Вас розмістити на Вашому електронному ресурсі, електронних ресурсах студентів інформацію про кафедру військової підготовки університету (презентацію), раціональні терміни проходження відбору на навчання та посилання, за якими можна отримати додаткову інформацію про проходження військової підготовки в університеті.

А саме: https://nuou.org.ua/osvita/studentam, https://www.facebook.com/kafedraviiskovoyi, https://www.іnstagram.com/kafedraviiskovoyi,   

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або за тел. 271-09-72, 271-09-78.

Цінуємо нашу сумісну діяльність в питаннях всебічного та гармонійного виховання молоді, формування у них патріотичних, морально-психологічних та військово-професійних якостей, виховання почуття обов’язку та готовності до захисту Вітчизни.

Користуючись нагодою дозвольте також привітати Вас із наступаючими Новорічними святами! Міцного Вам здоров'я, вагомих здобутків і просувань у кар'єрі, високих цілей і безперечних успіхів, глибокої поваги і щасливого життя!

Вдячні Вам за розуміння та співпрацю!

 

З повагою!

 

Начальник кафедри військової підготовки

 

полковник                                                                                    Євген КАМАЛОВ

Публічна лекція експерта авіаційного ринку, Голови громадської ради Державного агентства інфраструктурних проектів України  Богдана Долінце на тему “Авіаційна галузь: нові реалії та виклики" відбудеться 9 грудня 2020 о 9.40 год. Зустрічаємось: https://meet.google.com/vhu-gond-mcc