ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності» 22 травня 2020 року, м. Київ

22 травня 2020, 6:03 am Автор 
Опубліковано в події
Прочитано 1238 разів Останнє редагування П'ятниця, 05 червня 2020 06:20

ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція
«Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності»

22 травня 2020 року, м. Київ

Шановні науковці, викладачі ВНЗ, аспіранти, представники бізнесу, урядових та громадських структур! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності», яка відбудеться 22 травня 2020 року на

базі кафедри маркетингу Факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ

Основною метою конференції є аналіз сучасних викликів глобального маркетингу і перспектив розвитку євроінтеграційних процесів України

На конференцію приймаються матеріали викладачів ВНЗ, науковців, аспірантів, магістрів, представників органів державного і місцевого самоврядування, підприємств, фінансових установ, фахівців, які мають науково-практичні інтереси за тематикою конференції. До публікації приймаються наукові матеріали, які раніше не друкувалися.

Робочі мови конференції: українська, англійська.

Форма участі: дистанційна.

Участь у конференції безкоштовна.

Секції конференції:

Секція 1. Інтернет просування продуктів і брендів.

Секція 2. Сучасні тренди Digital-ринку.

Секція 3. Територіальний маркетинг.

Секція 4. Цифрові трансформації маркетингу.

Секція 5. Стратегії використання інструментів маркетингу.

Учасникам конференції, які бажають прийняти участь, необхідно до 15 травня 2020 року:

  • надіслати на електронну адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.тези доповіді, підготовлені у текстовому редакторі Microsoft Word (назва надісланих файлів має включати в себе прізвище авторів латинськими літерами, наприклад: Іvanov_Tezy.doc);
  • заповнити заявку щодо участі у конференції за посиланням «реєстраційна форма»

Після проведення конференції електронний збірник матеріалів конференції буде розміщено в репозиторії Національного авіаційного університету

Структура та вимоги до оформлення тез:

Обсяг тез: 1-3 сторінки (включно); Текстовий редактор: Microsoft Word; Параметри сторінки - А5; Поля зверху, знизу, справа, зліва - 2 см; Шрифт - Times New Roman. Розмір шрифту - 10 пт; Міжрядковий інтервал - одинарний; Абзацний відступ - 1 см.

Зразок оформлення тез доповіді:

Колоколіч О.Т.

аспірант кафедри менеджменту Одеського національного університету імені І.І. Мечникова

м. Одеса, Україна

ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РИНКІВ ПАРТНЕРСТВА

Текст текст текст... [1, с.11]

Список використаних джерел подається наприкінці матеріалів згідно оновленого Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015.

Контактна інформація: 067-242-77-34 Шевченко Анна Валеріївна

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається