Реалізація принципів академічної доброчесності на кафедрі маркетингу

11 вересня 2023, 8:45 am Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 667 разів Останнє редагування Вівторок, 12 вересня 2023 08:54

Для здобувачів всіх рівнів освіти кафедри 11 вересня проведено семінар на тему «Реалізація принципів академічної доброчесності на кафедрі маркетингу», на якому, відповідальна за напрям доцент Ганна Радченко разом із аудиторією в понад 60 здобувачів та колегами розглянули  складові системи академічної доброчесності, її принципи та відповідний розділ сайту НАУ. Зробили акценти на видах письмових академічних робіт та їх особливостях, правилах цитування і посилання на джерела інформації, а також на результатах опитування здобувачів за результатами весняного семестру щодо питань дотримання принципів академічної доброчесності. 

Розглянуто кейси з прикладами порушення правил доброчесності та спільно з аудиторією знайдено правильні відповіді та обговорено специфіка створення творчих робіт та презентацій, з якими маркетологи представляють кафедру на професійних конкурсах, фестивалях реклами, креатив-батлах.

Також розглянуто процедуру перевірки кваліфікаційних робіт на плагіат за допомогою програми Unichek та алгоритм роботи експертної комісії на кафедрі

Image
Image
Image
Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається