Зустріч відбулась у змішаному форматі (в режимі офлайн/онлайн). Під час зустрічі обговорювалися питання визначення ключових аспектів бізнес-стратегії та надання рекомендацій щодо обґрунтування основних принципів та факторів їх формування. Бізнес-стратегія – це основа, канва, по якій підприємство організує свою діяльність, своє виробництво, а це вбирає в себе такі функції: управління, маркетинг, продажі, персонал, бухгалтерію, юридичні питання та ін. Під час формулювання бізнес-стратегії мова йде про те, як всі ці функції повинні між собою працювати, взаємодіяти та доповнювати одна одну.
Спікер наочно продемонструвала вже розроблені проєкти, які відзначилися успішною бізнес-стратегією та окреслила професійні скіли, які необхідні здобувачам вищої освіти для побудови успішної бізнес-кар’єри в майбутньому.
Висловлюємо щиру вдячність спікеру за досить актуальну в сучасних умовах тему зустрічі та відкритість до співпраці !