«Innovating Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу»

8 червня 2023, 7:41 am Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 315 разів Останнє редагування Четвер, 08 червня 2023 07:44

Підготовка професійних маркетологів сьогодення - це неохідність невпинного руху обміну досвідом та експертизою між бізнесом та державою для розвитку сталого партнерства в освіті.

Співпраця між цими двома секторами має великий потенціал у сприянні вдосконаленню освітнього процесу та підготовці студентів до реальних викликів сучасного світу. Tatiana Kniazieva разом з Oльга Полоус та Ганною Радченко взяли участь у конференції, організаторами якої виступили компанія Genesis Education за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти і науки у співпраці з Product IT Foundation for Education. Подія обʼєднала представників держави, бізнесу та академічної спільноти. У першій панельній дискусії «Цифрова трансформація освіти — продукт співпраці держави та бізнесу. Думки стейкхолдерів». Спікерами були: ▪️Михайло Федоров, Віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністр цифрової трансформації України. ▪️Євген Кудрявець, Заступник Міністра освіти і науки України. ▪️Володимир Многолєтній, Співзасновник та CEO Genesis. ▪️Тимофій Милованов, Президент Київської школи економіки. ▪️Ілля Філіпов, СЕО студії онлайн-освіти EdEra. Другу панельну дискусію «Майбутнє вищої освіти: інновації, партнерства, сталий розвиток», представляли наступні спікери: ▪️Михайло Винницький, Заступник Міністра освіти і науки України. ▪️Олена Халус, Заступниця декана Факультету інформатики та обчислювальної техніки КПІ ім. Ігоря Сікорського. ▪️Андрій Глибовець, Декан факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія», доктор технічних наук. ▪️Оксана Безущак, Декан механіко-математичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, професор, доктор фізико-математичних наук. Захоплива лекція «Партнерство для інновацій: як освітянам та ІТ-бізнесу створити нові можливості для зростання студентів». від Олексія Ніщика, Education Operations Director у Genesis, завершилася жвавою дискусією. Також учасники мали нагоду приєднатися до одного з воркшопів: «Вплив ChatGPT на освітній ландшафт: тренди та дискусії у світі, приклади використання» «Інтеграція зовнішніх освітніх проєктів для студентів ЗВО» «Роль та навички викладача в епоху цифровізації: залученість та фідбек». Кафедра маркетингу активно співпрацює з Genesis в рамках підписаного цього року меморандуму про співпрацю та активно впроваджує сертифікований курс "Створення та розвиток ІТ-продуктів", який має позитивний фідбек від здобувачів всіх освітніх програм кафедри. Понад 1500 освітян долучилися до онлайн- і офлайн-участі. Конференція Innovating Education відбуватиметься щороку та стане майданчиком для обміну досвідом між бізнесом, закладами освіти та державою. Успішне партнерство між бізнесом і державою також може сприяти інноваційному розвитку освіти. Обмін ідеями та експертизою допоможе ідентифікувати нові підходи та методи

навчання, сприяти впровадженню сучасних технологій у навчальний процес та підвищувати якість освіти в цілому. #маркетологинау #NAU

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається