За складеним кафедрою маркетингу графіком 03.02.2022 та 04.02.2022 в google-meet здобувачі різних курсів були ознайомлені з алгоритмом процедури вибору, мали можливість зануритись в змістовне наповнення дисциплін, зрозуміти особливості кожної дисципліни каталогу та почути про компетентності, які вони набудуть обрав ту або іншу дисципліну.
На шести зустрічах були презентації дисциплін не тільки кафедри маркетингу, але й кафедр: «Менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств» Факультету транспорту, менеджменту та логістики, «Комп’ютеризованих систем управління» Факультету кібербезпеки, комп'ютерної та програмної інженерії, кафедри «Бізнес-аналітики та цифрової економіки» ФЕБА, кафедри «Економіки та бізнес-технологій» ФЕБА, кафедри «Фінансів, обліку та оподаткування» ФЕБА.
Дякуємо всім учасникам за яскраві, ґрунтовні презентації та впевнені у свідомому виборі здобувачів