Презентації дисциплін вибіркового компоненту для здобувачів ОПП «Маркетинг», ОПП «Електронний маркетинг» на 2022-2023 н.р.

5 лютого 2022, 9:57 am Автор 
Прочитано 464 разів Останнє редагування Вівторок, 08 лютого 2022 10:11

В рамках реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти в Національному авіаційному університеті відповідно до нормативних документів університету з використанням автоматизованої системи (АС ФІОТ) для здобувачів першого рівня вищої освіти 1-3 курсів ОПП «Маркетинг», ОПП «Електронний маркетинг» на 2022-2023 н.р. обрання вибіркових дисциплін здобувачами вищої освіти відбувається у порядку, визначеному останнім абзацом п. 2.2 Положення про формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти в Національному авіаційному університеті.

За складеним кафедрою маркетингу графіком 03.02.2022 та 04.02.2022 в google-meet здобувачі різних курсів були ознайомлені з алгоритмом процедури вибору, мали можливість зануритись в змістовне наповнення дисциплін, зрозуміти особливості кожної дисципліни каталогу та почути про компетентності, які вони набудуть обрав ту або іншу дисципліну.

На шести зустрічах були презентації дисциплін не тільки кафедри маркетингу, але й кафедр: «Менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств» Факультету транспорту, менеджменту та логістики, «Комп’ютеризованих систем управління» Факультету кібербезпеки, комп'ютерної та програмної інженерії, кафедри «Бізнес-аналітики та цифрової економіки» ФЕБА, кафедри «Економіки та бізнес-технологій» ФЕБА, кафедри «Фінансів, обліку та оподаткування»  ФЕБА.

Дякуємо всім учасникам за яскраві, ґрунтовні презентації та впевнені у свідомому виборі здобувачів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцініть матеріал!
(1 Голосувати)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається