Лекція проводилася в межах дисципліни «Адміністративний менеджмент» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування».
Загальна мета відкритої лекції: формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення про сутність, значення та основні аспекти етики та соціальної відповідальності в системі публічного управління; ознайомлення з концепцією соціальної відповідальності як складовою ефективного адміністративного менеджменту, її впливом на прийняття управлінських рішень, взаємодію з громадськістю та забезпечення сталого розвитку в умовах сучасного публічного управління.
Під час відкритої лекції було розглянуто наступні питання: етика та соціальна відповідальність в публічному управлінні; еволюція поняття «соціальна відповідальність» в системі публічного управління; інтегрований підхід до соціальної відповідальності в публічному управлінні; роль зацікавлених сторін у формуванні соціальної відповідальності публічного управління; механізми забезпечення соціальної відповідальності у системі публічного управління; взаємозв'язок соціальної відповідальності та ефективності публічного управління; кращі закордонні практики впровадження соціальної відповідальності у систему публічного управління; напрями удосконалення соціальної відповідальності у системі публічного управління в умовах сталого розвитку.
Лекція на тему «Етика та соціальна відповідальність в публічному управлінні» має надзвичайну цінність і практичну корисність для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», а саме сприяє: формуванню моральних орієнтирів (етика виступає фундаментом для ухвалення рішень у сфері публічного управління, здобувачі вищої освіти навчаються відрізняти морально прийнятні дії від сумнівних або корисливих, що вкрай важливо для майбутніх публічних службовців); підвищенню довіри до влади (соціальна відповідальність формує відповідальну поведінку управлінців перед суспільством); протидії корупції та зловживанням (знання етичних норм і усвідомлення соціальної відповідальності допомагають формувати антикорупційну культуру серед майбутніх управлінців); розвитку критичного мислення (лекція сприяє формуванню критичного підходу до аналізу складних моральних ситуацій, що виникають у сфері управління); гуманізації управлінських процесів (етика забезпечує орієнтацію на потреби та інтереси громадян, роблячи управління більш людяним і соціально чутливим); підготовці до реальних викликів (в умовах сучасного суспільства етичні дилеми є звичним явищем, розуміння їх суті та вміння реагувати відповідально – ключова навичка управлінця). Дана лекція – це не тільки теоретичне заняття, а і практичний інструмент формування професійної компетентності, громадянської свідомості та відповідальної поведінки.
Учасники зустрічі проявили значний інтерес до піднятої теми. В рамках лекції відбулось активне обговорення питань нормативно-правового регулювання етичної поведінки публічних службовців, основних етичних дилем та викликів в діяльності публічних службовців, вивчення кращих закордонних практик впровадження соціальної відповідальності у систему публічного управління. Здобувачі вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» надали рекомендації вітчизняним органам публічної влади щодо адаптації закордонного досвіду (Норвегії, Швеції, Данії, Канади, Німеччини, США, Південної Кореї) до сучасних реалій України.
З важливим і цінним доповненням щодо соціальної відповідальності бізнесу виступила доцент кафедри публічного управління та адміністрування, кандидат наук з державного управління, доцент Галина Петрівна Нестеренко.