Засідання секції «Інструментальний маркетинг та бізнес-технології» ХХІV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «ПОЛІТ»

4 квітня 2024, 12:34 pm Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 507 разів

4 квітня 2024 року відбулося засідання секції «Інструментальний маркетинг та бізнес-технології» ХХІV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки», яку спільно провели кафедри маркетингу та економіки та бізнес-технологій Факультету економіки та бізнес-адміністрування.

На початку зустрічі, на якій були присутні більше 60 учасників, з привітальним словом виступили: відповідальна за наукову роботу факультету Саміра Пілецька, завідувачка кафедри економіки та бізнес-технологій Оксана Чумак та в.о. завідувача кафедри маркетингу Кирил Астахов.

Зустріч в Meet не заважала спілкуванню доповідачів з аудиторією, жвавому обговоренню актуальних питань маркетингу та бізнес-технологій авіаційної галузі.

З доповідями виступили здобувачі вищої освіти кафедр «Маркетинг» та «Економіки та бізнес-технологій». Спікери підготували доповіді, які були цікаві всім присутнім, адже обговорювались питання соціально-відповідального бізнесу, стратегічного планування у повоєнному відновленні України, особливості сегментації пасажирів у сфері авіаційних послуг, перспективи розвитку електронної торгівлі, тенденції розвитку діджиталізації та штучного інтелекту, проблеми інноваційних технологій та маркетингових стратегій підприємства, а також інформаційне забезпечення маркетингової діяльності та системи взаємовідносин з клієнтами.

Конференція стала черговим підтвердженням непереможного духу здобувачів та молодих вчених, а також того, що майбутнє авіаційної науки в надійних руках!

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається