У сучасному світі однією з найпоширеніших форм розвитку конфлікту у групах здобувачів є булінг.
В учбовому закладі викладач – саме та людина, яка знаходиться щонайближче до студентів. Тому саме йому необхідно бути особливо уважним, не допускаючи цькування або, якщо вже пізно, вчасно його зупиняти. Булінг не виникає з нізвідки, оскільки багато що залежить від середовища, в якому відбувається освітній процес. Тому так важливо забезпечення у студентському колективі атмосфери співпраці, взаємоуваги, довіри уваги один до одного.
21 вересня Ольгою Криворучком було проведено тематичний семінар в онлайн форматі для викладачів, наставників академічних груп та здобувачів кафедри маркетингу
Поняття булінг як негативне соціально-психологічне явище вважається досить новим. Причиною конфліктів у вищому навчальному закладі стають різне соціальне положення, світогляд, життєві цінності, особиста неприязнь, національні та культурні особливості, а також психічна напруга, пов'язана з труднощами адаптації, а також різні етичні та психологічні норми поведінки людей. Проблема булінгу залишається відкритою, доки не буде встановлено систему активних та ефективних способів припинення травлі та її виявлення.
Боротися з буллінгом наодинці дуже складно. Подолання цькування та травлі припускає роботу зі всією соціальною средою. Без роботи всього колективу, здобувачів та викладачів, допомоги кваліфікованого психолога в цьому випадку не обійтися.