Продуктивне завершення робочого тижня для студентів та викладачів кафедри маркетингу НАУ було прикрашене яскравою подією - онлайн зустрічі з Marketing & Digital Sales Manager швейцарської компанії NEMIS Technologies пані Аліною Богдан.
Аліна дипломований спеціаліст з маркетингу і має 8+ років досвіду в ІТ-сфері, 4+ роки досвіду в маркетингу в різноманітних секторах, включаючи ІТ та біотехнології, а також досвід роботи з міжнародними брендами на ринку DACH (Німеччина, Австрія, Швейцарія), Україна, Велика Британія та США.
Неймовірно захоплююча та жива вся багаточисельна аудиторія майстер класу брала участь в обговореннях кейсів, запропонованих пані Аліною, знайомилася з прикладами фреймворків у реальних ситуаціях під час реалізації моделей CJM.
Такий інтерактивний формат зустрічі був цікавим не лише здобувачам ОПП «Електронний маркетинг», які наразі опановують освітню компоненту Customer experience «Управління споживчим досвідом», а й усім учасникам, у тому числі викладачам, які не залишилися осторонь та долучилися до обговорень!
Маркетинг – це пристрасть на все життя! Кожного разу ми знаходимо підтвердження цьому у таких розширених форматах спілкування та обміном думками та досвідом, про що також зазначила пані Аліна, а у відповідь отримала запрошення на наступний майстер клас від аудиторії під гучні аплодисменти!
Традиційний формат зустрічей «Гостьова лекція» з практикуючими спеціалістами для кафедри маркетингу реалізується за ініціативою, безпосередньою участю та інформаційною підтримкою голови ради роботодавців ФЕБА Станіслава Заводовського.
#маркетологінау