27 травня 2021 року близько 70 молодих вчених з 4 країн світу взяли участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності».
В конференції в онлайн-форматі взяли участь 19 представників з 6 закладів вищої освіти та різних організацій, серед яких: Академія педагогіки та адміністрації імені Мешка І (м. Познань, Польща); Вища економіко-гуманітарна школа (м. Бєльсько-Бяла, Польща); Батумський державний університет імені Шота Руставелі (м. Батумі, Грузія); Адамський Університет (м. Колката, Індія); Державний університет інфраструктури та технологій (м. Київ); Донецький державний університет управління (м. Маріуполь) та багато учасників з Національного авіаційного університету.
У рамках конференції відбулись засідання п’яти секцій: «Інтернет просування продуктів і брендів», «Сучасні тренди Digital-ринку», «Територіальний маркетинг», «Маркетингові аспекти розвитку «зеленої» економіки», «Стратегії використання інструментів маркетингу».
Конференція стала жвавим дискусійним майданчиком для обговорення питань розвитку глобального маркетингу, учасники задавали питання, а доповідачі відповідали на поставлені питання та пояснювали свої наукові здобутки.
За результатами конференції підготовлено електронний збірник тез доповідей: посилання на Збірник матеріалів «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності».