Зустріч відбулась у онлайн-форматі, на якій Дмитро розповів про основні етапи прийняття управлінських рішень підприємцями за сучасних умов та умови відкриття власного бізнесу й окреслив ефективні механізми прийняття управлінських рішень у підприємницькій діяльності.
Важливою складовою зустрічі стало представлення процедури та особливостей стратегічного управління рекламною діяльністю: проблеми галузі, формування ефективних бізнес-процесів на підприємстві і, звичайно, обмін власним досвідом ведення бізнесу в Україні. До прикладу, дискусія щодо лекційного матеріалу дисципліни ,,Бізнес консалтинг,, була зосереджена на обговоренні процедури розробки якісного договору з замовником послуг. Здобувачі вищої освіти активно брали участь у дискусії щодо формування команди для вирішення проєкних завдань, розробки бренду підприємства тощо.
Проведений захід є одним із ключових етапів політики кафедри щодо формування підприємницьких компетенцій майбутніх випускників.
Ми будемо продовжувати знайомити вас із новими цікавими особистостями сфери підприємництва в рамках нового кафедрального проєкту "Діалоги з бізнесом".