Методичний семінар «Академічна та професійна кваліфікація викладачів в контексті забезпечення якості вищої освіти» на кафедрі маркетингу

18 листопада 2021, 10:55 am Автор 
Опубліковано в Новини ФЕБА НАУ
Прочитано 14 разів Останнє редагування Понеділок, 22 листопада 2021 11:05

18 листопада 2021 року на кафедрі маркетингу відбувся методичний семінар на тему «Академічна та професійна кваліфікація викладачів в контексті забезпечення якості вищої освіти».  Доцент кафедри маркетингу, експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Ірина Салькова представила основні вимоги до академічної та професійної кваліфікації викладачів, що врегульовані на державному рівні Ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 365). Було розглянуто основні вимоги щодо якості освіти регламентовані Законом України «Про вищу освіту».

Завідувач кафедри маркетингу, професор Тетяна Князєва окреслила основні вимоги до викладання освітніх компонент, що висвітлені у Положенні про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти (затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України 11 липня 2019 року № 977) та наголосила на необхідності постійного професійного вдосконалення  та підвищення кваліфікації з метою забезпечення якості освіти.  

Асистент кафедри, здобувач третього рівня вищої освіти, експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості Тая Чернишова висвітлила питання неформальної освіти та її значення у забезпеченні якості освітнього процесу.

На методичному семінарі було визначено, що на практиці політика щодо забезпечення якості реалізується завдяки внутрішнім процесам забезпечення якості, які уможливлюють широку участь науково-педагогічного персоналу. Політику щодо забезпечення якості, яка є публічною і складає частину стратегічного менеджменту НАУ внутрішні стейкхолдери повинні розробляти і втілювати цю політику через відповідні структури і процеси, залучаючи до цього зовнішніх стейкхолдерів.

 

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається