Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (28)

Навчальний процес за спеціальністю «Маркетинг» традиційно є цікавим і насиченим корисною інформацією. Поряд звичних занять з викладачами часто проходять і зустрічі з провідними фахівцями, практиками та менторами, які доповнюють мозаїку знань сучасного маркетолога.

Було проведено засідання круглого столу присвяченого 180-річчя із дня народження Архипа Куїнджі (1842-1910), українського художника-пейзажиста, педагога, «Майстра золотих справ». Архип Куїнджі – один з найнезвичайніших та найвидатніших пейзажистів другої половини XIX століття.

В рамках реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти в Національному авіаційному університеті відповідно до нормативних документів університету з використанням автоматизованої системи (АС ФІОТ) для здобувачів першого рівня вищої освіти 1-3 курсів ОПП «Маркетинг», ОПП «Електронний маркетинг» на 2022-2023 н.р. обрання вибіркових дисциплін здобувачами вищої освіти відбувається у порядку, визначеному останнім абзацом п. 2.2 Положення про формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти в Національному авіаційному університеті.

ПРОГРАМА

проведення акредитаційної експертизи із використанням технічних засобів відеозв’язку

в Національному авіаційному університеті
за спеціальністю «075 Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг»

(ГО у ЄДЕБО 49905) за третім рівнем вищої освіти

 

Програма онлайн експертизи ОНП Маркетинг.pdf

 

30 грудня 2021 року на розширеному засіданні кафедри маркетингу ФЕБА із запрошеними здобувачами вищої освіти ОС «Бакалавр» та стейкголдерами з метою виконання вимог щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в НАУ та вільного вибору здобувачами вищої освіти переліку дисциплін для формування каталогу вибіркових навчальних дисциплін фахового вибору для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійних програм «Маркетинг» та «Електронний маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» на 2022-2023 навчальний рік було проведено обговорення та затвердження переліку дисциплін для подальшого внесення в систему АСФІОТ для ОС «Бакалавр».

Протягом листопада відбулася серія онлайн-зустрічей студентів 2-го курсу денної форми навчання групи МА-224 Ба Освітньо-професійної програми «Маркетинг» з представницею компанії Google (Senior Digital Account Executive at Google Ads products Department) Черіковською Н.В. (Master – SAN, University of Social Science, Warsaw, Poland) на тему «Актуальність E-mail marketing у діджитал середовищі».

23 листопада 2021 року здобувачка вищої освіти 2 курсу бакалаврату спеціальності «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Електронний маркетинг» Наталя Котовська під науковим керівництвом доцента кафедри маркетингу Ірини Салькової взяла участь та виступила з науковою доповіддю у пленарному засіданні на тему «Форми аутсорсингу та їх характеристика» на Всеукраїнській науково-практичній студентській конференції «Економіка, управління та право: досвід, проблеми та перспективи», що проходила на базі Вінницького національного аграрного університету.

Навіть якщо цього року немає можливості відсвяткувати День маркетолога разом в стінах університету, ми його святкували "ВіртуальноРазом".

Більш ніж 250 учасників цьогорічного онлайн свята кафедри Маркетингу НАУ, привітання, посмішки і відчуття радості.
Ми пишаємося талантами нашої молоді – студенти, які самі підготували реліз свята, міксували зняті власноруч відеороліки, музику, анімовані кадри, записаний власний вокал. Під час онлайн заходу передивились спогади про святкування минулих років, де власними руками малювали "нерукотворні" шедеври, скористалися віртуальною дошкою та залишили автографи на згадку майбутнім поколінням.

Тільки уявіть: практичне заняття на екскурсії в НАБУ. Саме такий досвід отримали студенти 224А групи 12 жовтня!

Наші юні маркетологи дізналися про:

21 жовтня 2021 року на факультеті Економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення».