Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (16)

Генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник зустрівся зі здобувачами вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"

 

У відповідь на запит мотивованої молоді керівництво факультету економіки та бізнес-адміністрування та кафедри маркетингу вирішили не гаяти час та не втрачати можливості спілкування віч-на-віч під час аудиторного формата начання, і як результат, 15 вересня відбулася довгоочікувана зустріч здобувачів першого та другого курсів ОПП "Маркетинг", "Електронний маркетинг", ОНП PhD з генеральним директором Всеукраїнської рекламної коаліції Максимом Лазебником та командою ВРК – найбільшим громадським об'єднанням рекламної індустрії України. До складу ВРК входить більше 150 колективних членів, що працюють на рекламному ринку. Це лідери і найактивніші гравці рекламно-комунікаційного ринку, провідні комунікаційні, медіа, digital, маркетингові та PR агентства, медіа та дослідницькі компанії, галузеві громадські асоціації, індустріальні комітети та рекламодавці.


Учасники зустрічі мали чудову нагоду ознайомитися з проектами ВРК та зазирнути в глибини рекламного виробництва та креативу під час перегляду презентації та конкурсних робіт переможців, серед них: Ukrainian Creative Stories – нова платформа, що об'єднала найбільші активності української креативної сфери під одним дахом.


Effie Awards – найпрестижніша нагорода в світі в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері – ефективність.
Премія заснована в Нью-Йорку, ще у 1968 році. І вже понад 50 років для рекламодавців та агентств перемога на конкурсі є глобальним символом успіху в індустрії.
За багочисельними захопливими відгуками стало зрозуміло, що присутні надихнулися на нові досягнення, вийшли ще більш мотивовані до участі та перемог у рекламних батлах та конкурсах!


Чекайте наступних анонсів серії "Зустріч з практиками"!

 

На ці та інші професійно-орієнтовані питання дізнались відповіді студенти 2 та 4 курсів англомовного проекту спеціальності "Маркетинг" під час відвідування рекламного агентства "Ahead International", яке успішно співпрацює з клієнтами з 2008 року!
Представники агентства повного циклу, а саме СЕО агентства Тетяна Чесакова, стратег та креативний директор Глеб Петренко, та провідний спеціаліст з маркетингової стратегії Михайло Черняк привідкрили завісу процесу дослідження та співпраці з клієнтами, показали залаштунки створення креативу, який відповідає маркетинговій цілі
Допитливі студенти довго не відпускали майстрів рекламного мистецтва та з радістю домовились про наступні зустрічі, комунікації з приводу практики за різними функціональними напрямами та безпосередньої роботи над брифами.
http://www.ahead.com.ua

 

13 вересня 2021 р. на кафедрі маркетингу проведено розширене засідання в змішаній формі (очна та дистанційна), на якому аспіранти спеціальності 075 "Маркетинг" звітували щодо виконання індивідуальних планів, відбулося обговорення дисертаційних робіт, що виконуються аспірантами. За результатами роботи підготовлений звіт до відділу аспірантури та докторантури НАУ

 

Запрошуємо на відкриту лекцію Максима Лазебника, генерального директора Всеукраїнської рекламної коаліції – найбільшого громадського об'єднання рекламної індустрії України. До складу ВРК входить більше 150 колективних членів, що працюють на рекламному ринку. Це лідери і найактивніші гравці рекламно-комунікаційного ринку, провідні комунікаційні, медіа, digital, маркетингові та PR агентства, медіа та дослідницькі компанії, галузеві громадські асоціації, індустріальні комітети та рекламодавці.
Зустріч відбудеться 15 вересня о 9:50 у восьмому корпусі НАУ аудиторія 105.

 

 

Під час захопливої зустрічі зі Станіславом Заводовським начальником відділу маркетингу НСК "Олімпійський", стейкхолдером ОП "Маркетинг" та представником Ради роботодавців НАУ студенти-маркетологи відповідали на питання, згадували цікаві факти історії та сучасності Світового спорту. Інтерактивний формат зустрічі, білети на футбол в якості бонусів найбільш активним, спілкування студентів наживо з практиком не залишили нікого байдужим!


Це була перша зустріч, якою ми розпочинаємо серію зустрічей з практиками та стейкхолдерами кафедри маркетингу.
Дякуємо Станіславу за любов до маркетингу та можливість запалити цим наших студентів!

 

 

Запрошуємо студентів та викладачів на зустріч з практиком. 6 вересня о 9:50 запрошуємо до аудит. 4.201 та спробуємо разом відповісти на питання "Спортивний маркетолог - професія майбутнього?" разом зі Станіславом Заводовський, начальником відділу маркетингу НСК "Олімпійський".

 

П.І.Б.

Бал

1

Дяченко Анна Сергіївна

150

2

Панченко Олег Сергійович

170

3

Чумак Анастасія Дмитрівна

170

4

Чан Чжень

132

5

Скрипнікова Поліна Сергіївна

189

6

Смірнова Аріна Сергіївна

134

7

Король Дмитро Олександрович

156

8

Яковлєв Роман Олександрович

152

9

Григалюнас Дмитро Валерійович

138

10

Антонович Даниіл Валерійович

100

11

Мальонко Олексій Олегович

140

12

Панасюк Ірина Віталіївна

170

13

Мельник Крістіна Олександрівна

166

14

Богомол Катерина Сергіївна

179

15

Вірт Карина Андріївна

183

16

Лашина Ганна Миколаївна

138

17

Помазан Наталія Миколаївна

146

18

Кібліцький Артем Русланович

180

19

Атрощенко Максим Вікторович

152

20

Корж Леся Олексіївна

135

21

Дейнеко Яна Олександрівна

182

22

Олексієнко Богдан Миколайович

169

23

Меленівська Дарина Олександрівна

175

24

Деревянкіна Ганна Станіславівна

180

25

Гуц Тетяна Тарасівна

142

26

Кательницька Варвара Олегівна

190

27

Кошик Ольга Миколаївна

177

28

Устименко Діана Валеріївна

163

29

Паркер Марк Олегович

180

30

Левицька Ілона Володимирівна

173

31

Саворона Ірина Сергіївна

150

32

Невінчаний Микола Сергійович

129

33

Харлампова Анна Володимирівна

100

34

Панчошна Тетяна Миколаївна

175

35

Шеліган Ольга Степанівна

102

36

Арсенюк Назар Миколайович

148

37

Троцюк Дарина Юріївна

142

38

Герасимович Юлія Валентинівна

164

39

Лісовенко Олександр Володимирович

170

40

Становський Федір Олександрович

110

41

Коваленко Світлана Миколаївна

180

42

Фрейшмідт Юрій Олександрович

112

43

Гелевешко Анна Василівна

110

44

Шевченко Марія Андріївна

102

П.І.Б.

Бал

1

Дяченко Анна Сергіївна

150

2

Панченко Олег Сергійович

170

3

Чумак Анастасія Дмитрівна

170

4

Скрипнікова Поліна Сергіївна

189

5

Смірнова Аріна Сергіївна

134

6

Вірт Карина Андріївна

183

7

Король Дмитро Олександрович

156

8

Яковлєв Роман Олександрович

152

9

Григалюнас Дмитро Валерійович

138

10

Антонович Даниіл Валерійович

100

11

Мальонко Олексій Олегович

140

12

Панасюк Ірина Віталіївна

170

13

Мельник Крістіна Олександрівна

166

14

Богомол Катерина Сергіївна

179

15

Чан Чжень

132

16

Шпетна Анна Володимирівна

142

17

Лашина Ганна Миколаївна

138

18

Кібліцький Артем Русланович

180

19

Помазан Наталія Миколаївна

146

20

Атрощенко Максим Вікторович

152

21

Невінчаний Микола Сергійович

129

22

Корж Леся Олексіївна

135

23

Дейнеко Яна Олександрівна

182

24

Меленівська Дарина Олександрівна

175

25

Олексієнко Богдан Миколайович

169

26

Деревянкіна Ганна Станіславівна

180

27

Левицька Ілона Володимирівна

173

28

Гуц Тетяна Тарасівна

142

29

Кательницька Варвара Олегівна

190

30

Устименко Діана Валеріївна

163

31

Кошик Ольга Миколаївна

177

32

Саворона Ірина Сергіївна

150

33

Харлампова Анна Володимирівна

100

34

Панчошна Тетяна Миколаївна

175

35

Арсенюк Назар Миколайович

148

36

Троцюк Дарина Юріївна

142

37

Герасимович Юлія Валентинівна

164

38

Лісовенко Олександр Володимирович

170

39

Коваленко Світлана Миколаївна

180

40

Кудрявцев Максим Володимирович

115

41

Фрейшмідт Юрій Олександрович

112

42

Гелевешко Анна Василівна

110

43

Шевченко Марія Андріївна

102

В рамках міжнародної діяльності кафедри маркетингу 27 травня відбулася онлайн зустріч з практиком, випускником НАУ, випускником EMBA Rotterdam School of Management Костянтином Воленбовським, який зараз мешкає в Швейцарії.

Зустріч пройшла в інтерактивному форматі, студенти, викладачі та Костянтин В. обмінювалися думками та відповідями на питання щодо  відмінності програм, особливості вступу та навчання на програми MBA / EMBA. Другий тематичний блок містив інформацію щодо фінансової грамотності, яка спонукала студентів замислитися та д питанням: «Чому це важливо?». Наприкінці спікер надав практичні поради та анонс цікавих джерел інформації.

Сподіваємося на подальшу співпрацю!

 

27 травня 2021 року близько 70 молодих вчених з 4 країн світу взяли участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності».

В конференції в онлайн-форматі взяли участь 19 представників з 6 закладів вищої освіти та різних організацій, серед яких: Академія педагогіки та адміністрації імені Мешка І (м. Познань, Польща); Вища економіко-гуманітарна школа (м. Бєльсько-Бяла, Польща); Батумський державний університет імені Шота Руставелі (м. Батумі, Грузія); Адамський Університет (м. Колката, Індія); Державний університет інфраструктури та технологій (м. Київ); Донецький державний університет управління (м. Маріуполь) та багато учасників з Національного авіаційного університету.

У рамках конференції відбулись засідання п’яти секцій: «Інтернет просування продуктів і брендів», «Сучасні тренди Digital-ринку», «Територіальний маркетинг», «Маркетингові аспекти розвитку «зеленої» економіки», «Стратегії використання інструментів маркетингу».

Конференція стала жвавим дискусійним майданчиком для обговорення питань розвитку глобального маркетингу, учасники задавали питання, а доповідачі відповідали на поставлені питання та пояснювали свої наукові здобутки.

За результатами конференції підготовлено електронний збірник тез доповідей: посилання на Збірник матеріалів «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності».