Ярмолюк Олексій Ярославович

Ярмолюк Олексій Ярославович

Ярмолюк Олексій Ярославович

к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу

 

Досвід науково-педагогічної діяльності
Працює в Національному авіаційному університеті з 2002 року. Займається науковою діяльністю щодо інформаційного забезпечення маркетингової діяльності.

кандидат економічних наук – 2011 р.

доцент –2011 р.

 

Викладацька діяльність.
Дисципліни, що викладаються:

- «Основи маркетинг».

- «Маркетинг».

- «Електронний маркетинг».

- «SEO-маркетинг».

- «Еmail-маркетинг».

- «Моделювання маркетингових процесів та рішень».

 - «Інфраструктура товарного ринку».

 

Наукова діяльність.
Відомості про наукову спеціальність, вчене звання.-
Наукові праці. Взагалі має більше 14 наукових праць.
З 2006 року:
1. Ярмолюк О.Я. Ефективність інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Проблеми системного підходу в економіці : Зб. наук. праць. Вип. 22. – Київ: НАУ, 2007. – С.80-83.
2. Ярмолюк О.Я. Впровадження CRM як стратегічний напрямок підвищення ефективності діяльності авіакомпаній [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Проблеми системного підходу в економіці : Зб. наук. праць.  Вип. 23. – Київ: НАУ, 2007. –  С.164-168.
3. Ярмолюк О.Я. Проблеми оцінки ефективності CRM в авіакомпанії як інструмента маркетингових комунікацій [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Проблеми системного підходу в економіці : Зб. наук. праць.  Вип. 28. – Київ: НАУ, 2009. -  C.82-85.
4. Ярмолюк О.Я. Проблеми оцінки ефективності CRM в авіакомпанії як інструмента маркетингових комунікацій [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Проблеми системного підходу в економіці : Зб. наук. праць.  Вип. 34. – Київ: НАУ, 2010. -  C.190-195.
5. Ярмолюк О.Я. Економічні ефекти від впровадження CRM [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Економіка, менеджмент, бізнес: Зб. наук. праць: Вип. 2. – Київ: - Видавництво ДУІКТ, 2010. – С.92-97.

Науково-дослідна робота
Співавтор НДР «Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України»

Організація науково-дослідної роботи студентів

Щорічне керівництво науково-дослідною роботою «Маркетингове планування зростання попиту на продукцію» студентів спеціальності «Маркетинг»