Кафедра Маркетингу

Кафедра Маркетингу (11)

В рамках проекту «Бізнес іде до університету» розробленого Genesis з ГО «Освітня фундація продуктового ІТ» Product IT Foundation for Eductaion у співпраці із МОН, у липні доценти кафедри маркетингу Олексій Ярмолюк та Ганна Радченко пройшли навчання та отримали сертифікати, що надають права адміністрування на платформі та викладання курсу «Створення та розвиток IT-продуктів».

В Україні більше ніж 1000 продуктових компаній, 5 із них коштують понад мільярд доларів. Українські продуктові IT-компанії входять у світові топи. Можливо, саме твій продукт чи компанія стануть наступними?
Саме такий виклик пропонується прийняти здобувачам під час проходження курс у форматі віртуального стажування від Genesis та дізнатися більше про створення успішних продуктів в рамках модулів дисциплін вибіркового компоненту навчального плану.

«Україна – не просто «житниця» Європи, а й технологічна країна з талановитими людьми, які можуть із нуля побудувати великий бізнес»

сертификат ярмолюк алексей Genesis

Здобувачі вищої освіти факультету "Економіки та бізнес-адміністрування" спеціальності 075 "Маркетинг" отримали три призових місця у Vl Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт з маркетингу.

Не так давно здобувачі кафедри маркетингу успішно завершили атестацію та захистили своїх випускні роботи, а вже сьогодні ми маємо нові перемоги!

Вітаємо сміливих, інноваційних фахівців-маркетологів, які наважилися на виклик бути першими чотири роки тому, та подолали всі труднощі, з успішним захистом випускних робіт!

У напруженій праці та попри військову агресію російської федерації добігає завершення весняний семестр в Національному авіаційному університеті. Підсумовуючи пройдений теоретичний матеріал, необхідною та важливою складовою у навчанні студентства завжди залишаються зустрічі з практиками.

24 травня 2022 року відбулось розширене засідання кафедри маркетингу ФЕБА за участі запрошених представників стейкхолдерів: начальника відділу маркетингу ДП «НСК «Олімпійський», голови ради роботодавців ФЕБА Станіслава Заводовського, радника генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» Кирила Астахова, а також здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» Катерини Чернової та Поліни Скрипнікової.

"Маркетолог важлива частина циклу розробки программного забезпечення, який ідентифікує потребу клієнта, котру задовольняє програмний продукт".

Такий висновок зробили учасники онлайн зустрічі з Іллею Хороших, senior sofware engineer на тему "Цикл розробки ПЗ (SDLC) та місце маркетологів в ньому", яка пройшла в рамках вже традиційного циклу кафедри маркетингу "Зустріч з практиком".

Онлайн зустріч пройшла продуктивно, викликала жвавий інтерес учасників, які отримали відповіді та роз`яснення щодо графіку та порядку закінчення навчального семестру, державного іспиту та підготовки до захисту випускних робіт, умов вступу до магістратури та за схвальними відгуками здобувачів-випускників була дуже корисною.

14 квітня 2022 року в рамках проєкту «Зустрічі з практиками» для здобувачів ВО 3 курсу ОПП «Маркетинг» та ОПП «Електронний маркетинг» кафедрою маркетингу в межах дисципліни «Маркетинг в авіаційній сфері» (лектор – к.е.н., доцент Анна Шевченко) запрошено Радника генерального директора ДП МА «Бориспіль» Кирила Астахова та авіаційного експерта Антона Борисюка, які мають багаторічний досвід роботи на вітчизняному та зарубіжному авіаційних ринках.

Присвячено жертвам Бучі, Ірпеня та Гостомеля. Крім того Анастасія Романівна займає активну громадянську позицію, готується до участі у Великодній ярмарці, створюючі пасхальні прикраси в культурному центрі Gorod, також планує програми майстер-класів для дітей та дорослих, а всі зібрані на ярмарці кошти будуть спрямовані допомогу Україні