Кафедра Маркетингу

Кафедра Маркетингу (56)

Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу всіх освітніх ступенів, приєдналися до форуму академічної доброчесності 2022, який організований Unicheck Україна та Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, отримали корисну інформацію та корисні кейси для ефективного дотримання академічної доброчесності під час кризових ситуацій.

9 вересня 2022 р. в рамках циклу гостьових лекцій з практиками відбулася зустріч здобувачів вищої освіти всіх рівнів спеціальності «Маркетинг» з Максимом Волошиним на тему «Комерційна діяльність авіакомпаній»

СЕРТИФІКАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГ


Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти в результаті розгляду акредитаційної справи винесла позитивне рішення та надало сертифікат про акредитацію освітньо-наукової програми 075 Маркетинг третього освітньо-наукового рівня, рівень вищої освіти – Доктор філософії, галузь знань – 07 Управління та адміністрування, спеціальність – 075 Маркетинг (гарант ОНП - завідувач кафедри Князєва Тетяна В'ячеславівна).

Плідна робота з підготовки всіх етапів процесу акредитації колективом кафедри, здобувачами, стейкголдерами під час суворих карантинних обмежень та опрацювання експертної групи, розгляд справи галузевою експертною радою Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти в умовах воєнного стану надали можливість готувати здобувачів та захищати їм свої наукові дослідження на кафедрі маркетингу НАУ до 2027 року здобувачів


___
Разом до Перемоги та відбудови міцної, незалежної держави зі сталим розвитком

В рамках проекту «Бізнес іде до університету» розробленого Genesis з ГО «Освітня фундація продуктового ІТ» Product IT Foundation for Eductaion у співпраці із МОН, у липні доценти кафедри маркетингу Олексій Ярмолюк та Ганна Радченко пройшли навчання та отримали сертифікати, що надають права адміністрування на платформі та викладання курсу «Створення та розвиток IT-продуктів».

В Україні більше ніж 1000 продуктових компаній, 5 із них коштують понад мільярд доларів. Українські продуктові IT-компанії входять у світові топи. Можливо, саме твій продукт чи компанія стануть наступними?
Саме такий виклик пропонується прийняти здобувачам під час проходження курс у форматі віртуального стажування від Genesis та дізнатися більше про створення успішних продуктів в рамках модулів дисциплін вибіркового компоненту навчального плану.

«Україна – не просто «житниця» Європи, а й технологічна країна з талановитими людьми, які можуть із нуля побудувати великий бізнес»

сертификат ярмолюк алексей Genesis

Здобувачі вищої освіти факультету "Економіки та бізнес-адміністрування" спеціальності 075 "Маркетинг" отримали три призових місця у Vl Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт з маркетингу.

Не так давно здобувачі кафедри маркетингу успішно завершили атестацію та захистили своїх випускні роботи, а вже сьогодні ми маємо нові перемоги!

Вітаємо сміливих, інноваційних фахівців-маркетологів, які наважилися на виклик бути першими чотири роки тому, та подолали всі труднощі, з успішним захистом випускних робіт!

У напруженій праці та попри військову агресію російської федерації добігає завершення весняний семестр в Національному авіаційному університеті. Підсумовуючи пройдений теоретичний матеріал, необхідною та важливою складовою у навчанні студентства завжди залишаються зустрічі з практиками.

24 травня 2022 року відбулось розширене засідання кафедри маркетингу ФЕБА за участі запрошених представників стейкхолдерів: начальника відділу маркетингу ДП «НСК «Олімпійський», голови ради роботодавців ФЕБА Станіслава Заводовського, радника генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» Кирила Астахова, а також здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» Катерини Чернової та Поліни Скрипнікової.

"Маркетолог важлива частина циклу розробки программного забезпечення, який ідентифікує потребу клієнта, котру задовольняє програмний продукт".

Такий висновок зробили учасники онлайн зустрічі з Іллею Хороших, senior sofware engineer на тему "Цикл розробки ПЗ (SDLC) та місце маркетологів в ньому", яка пройшла в рамках вже традиційного циклу кафедри маркетингу "Зустріч з практиком".