КРУГЛИЙ СТІЛ «ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛ-СЕРЕДОВИЩА»

20 травня 2023, 12:31 pm Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 525 разів Останнє редагування Субота, 20 травня 2023 12:34

Вишиванка – духовна броня кожного українця, Наука – наша зброя. Поєднавши в собі кращі традиції Дня Вишиванки та напередодні дня Науки освітяни кафедри маркетингу відзначили День вишиванки та День науки продуктивною роботою на круглому столі, присвяченому 90-річчю НАУ на тему «Тенденції розвитку маркетингу в умовах діджитал-середовища» в змішаному (в онлайн та офлайн) форматі.

Це надало можливість спілкування з шановними запрошеними гостями:

Dr. GOURANGA PATRA, Associate Professor, Department of Management, Adamas University (Kolkata, India);

Томас МІЦКЕВИЧУС, проєктний менеджер альянсу європейських університетів Transform4europe та провідний фахівець міжнародного відділу Університету Вітовта Великого (Каунас, Литва);

Катерина ГОРЮНОВА, координатор з глобального партнерства альянсу європейських університетів Transform4europe, старший викладач кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету;

Станіслав ЗАВОДОВСЬКИЙ, Голова ради роботодавців ФЕБА, начальник відділу маркетингу ДП «Національного спортивного комплексу «Олімпійський»;

Олена БОЄНКО, завідувачка кафедри маркетингу та бізнес-аналітики ДонНУ імені Василя Стуса;

Анжеліка БАЛАБАНИЦЬ, завідувачка кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету;

Олена ВЛАСЕНКО, доцент кафедри менеджменту та маркетингу Поліського національного університету;

Анна СЛОБОДЯНИК, Головний спеціаліст департаменту досліджень і розслідувань ринків невиробничої сфери Антимонопольного комітету України, доцент кафедри маркетингу НАУ.

Також на заході виступили з презентацією власного проєкту Ігор АПОНЧУК та Олександр МАЛУКАЛО, здобувачі освітнього ступеня «Магістр» НАУ, призери 5 Всеукраїнського конкурсу студентських проєктів «Від ідеї до успіху», співавтори проєкту Т.А.М.; Олексій ЖАМОЙДА, професор кафедри маркетингу НАУ та Кирил АСТАХОВ, доцент кафедри маркетингу НАУ, Радник генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

Друзі та партнери кафедри маркетингу відзначили значущі командні успіхи, високий науковий потенціал, ефективний менеджмент, невпинний рух до розвитку та вдосконалення- що є невід‘ємною складовою освітянського фронту нашої держави.

Слова підтримки та перспективні плани стосовно спільної покрокової реалізації стратегії інтернаціоналізації освіти на кафедри маркетингу стали надихаючим та мотивуючим поштовхом стійко долати труднощі на шляху до Перемоги та розвитку у повоєнний період!

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається