Новини ФЕБА НАУ

Новини ФЕБА НАУ (313)

Щорічно Українська Асоціація з розвитку менеджменту та бізнес-освіти проводить Всеукраїнський Конкурс студентських команд LoNG (Look of New Generation/погляд нового покоління), який у  2020 році був організований разом із партнером «Нова пошта». Конкурс відбувався у декілька етапів з 01 листопада по 17 грудня, протягом якого 47 команд з 32 закладів вищої освіти поетапно виконувати практичний кейс, представлений «Нова пошта» з метою пошуку інструментів ділової досконалості щодо надання послуг обслуговування клієнтів.

Команду студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» від кафедри економіки та бізнес-технологій Національного авіаційного університету у складі: Боженко Денис, Карпишина Аліна, Енес Ольга,  Дорошук Руслана, Штефан Дмитро, Степанов Ілля зібрала викладач-консультант, професор Соловйова Олена Олександрівна, професор кафедри економіки та бізнес-технологій ФЕБА НАУ. Команда назвала себе «Авіатори бізнесу», щоб підкреслити свою приналежність до Alma Mater та отримуваного фаху.

На етапі підготовки студенти з метою експертизи продукованих ідей вирішення завдання постійно оновлюваного дієвого інструменту вирішення практичного завдання залучали викладачів, зокрема  завідувача випускової кафедри, професора Ушенко Наталю Валентинівну, доцента Седляра Михайла Олеговича, доцента Терещенко Елеонору Юріївну. Такий формат стимулював проектну групу до колективного мозкового штурму творчих, пошуку раціональних та організаційно-економічно обґрунтованих рішень, підбору цифрових інструментів для виконання завдання.  

За результатами поданого проекту-презентації ідеї команда «Авіатори бізнесу» вийшла у фінал Конкурсу, а під час онлайн-засідання блискуче презентували його. При цьому проявили фаховість теоретико-практичної підготовки, творчий підхід, ораторські якості, самостійність, командну роботу, вміння обґрунтувати свою точку зору і вести дискусію, продемонстрували результати власних досліджень. 

Викладацький склад випускової кафедри економіки та бізнес-технологій пишається своїми студентами-послідовниками! За результатами Конкурсу команда «Авіатори бізнесу» стала переможцем у номінації «Системність та послідовність».

ЩИРО ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ – КОМАНДУ «АВІАТОРИ БІЗНЕСУ»  та бажаємо у перспективі фахового розвитку, постійного прагнення до власного розвитку та підприємницького креативу! Досвід таких конкурсів надзвичайно корисний.

Висловлюємо вдячність Українській Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти як організаторам Конкурсу студентських команд, що своєю діяльністю прагне продукувати інноваційність мислення серед нових поколінь, усвідомлення важливості колективного вирішення завдань, партнерам Конкурсу «Нова пошта» - за співпрацю з освітніми закладами у напрямі посилення практичної складової здобувачів освіти у навчанні.    

                                            

 

 

23 листопада відбулося оголошення переможців хакатону «Рекламний полігон-2020». У шорт-лист найскладнішої номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» потрапила команда «НАУшніки» Національного авіаційного університету. Серед 15 студентських команд «НАУшніки»  опинилися у п’ятірці кращих, а після етапу презентації рішенням журі посіла 2-місце.

 

 

Команда НАУ «НАУшніки» презентувала на Рекламному полігоні оригінальну рекламну стратегію. Студенти поставили за мету донести до пересічного покупця важливість отримання фіскального чеку. Для цього у якості головного візуального образу було обрано презерватив. Бо саме цей виріб захищає користувача від усіх неприємностей, можливих при статевих стосунках. Саме тому назва рекламної кампанії – «А ти захистився?» – та всі подальші аналогії виглядають трохи провокаційно, але органічно.  Адже цільова аудиторія реклами  –  молодь. Тому використання презервативу у якості лейб-ідеї дозволяє дієво донести до ЦА, що саме фіскальний чек при купівлі техніки – їх найкращій захист – гарантія оригінальності складної техніки та сервісного обслуговування.

 

 

 –  Вітаю студентів Національного авіаційного університету з 2-м місцем у номінації білих продавців та імпортерів, – привітав студентів співзасновник бренду «Фокстрот» Валерій Маковецький.  – Робота команди «НАУшніки» є цікавою та актуальною. Адже її вже можна використовувати для пояснення молоді, що важливо вимагати фіскальний чек при покупці складної техніки серед молоді.

 

  –  Проєкт «А ти захистився?» – надзвичайно потужна робота, –  прокоментувала роботу студентів НАУ, піар-менеджерка бренду «Фокстрот» Оксана Ковальчук.  –  Студенти НАУ змогли лаконічно та переконливо показати важливість мати фіскальний чек при купівлі техніки, у відповідності до постанови від 16 березня 2017 р. № 231 Кабінету міністрів України, який сприяє посиленню захисту прав споживача. Вважаю, що ця робота знайде застосування в просвітницькій роботі, яку ведуть білі продавці та імпортери в Україні.

–  «Рекламний Полігон» попрацював над темою “Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку», що знаходиться у повній гармонії з кампанією маркування офіційних продуктів, розпочату Samsung цього року. Компанія Samsung закликає купувати тільки сертифіковану продукцію, що має весь функціонал і захист від виробника,  –  сказала під час церемонії нагородження Олена Гетманчук, PR менеджер «Samsung Electronics Україна».  

–  Погоджуюся, Рекламний полігон підняв одну з найбільш гострих тем української економіки  –  засилля сірого та чорного імпорту у комплексі з порушенням прав споживача,  –  підбив підсумки співзасновник бренду «Фокстрот» Валерій Маковецький.  –   Адже саме складна техніка, ввезена в Україну нелегально, всупереч законодавству, у більшості випадків продається без фіскального чеку. Це нівелює права покупця повернути товар у разі його несправності. Дякую креативним студентам Київського авіаційного університету, які взяли участь у створенні реально корисного рекламного продукту.

Хакатон «Рекламний Полігон», як самостійний проєкт, проводиться з 2016 року. У 2020 році Рекламний полігон вперше відбувся онлайн. У ньому взяло участь 17 команд. На розсуд учасників було представлено 3 бріфи на актуальні соціальні теми. Дві теми стосувалися екології, третя – економіки, а саме проблеми засилля чорного та сірого імпорту у сфері складної техніки на гарантії та ігнорування прав споживача частиною продавців. В період хакатону студенти створили самостійний рекламний продукт  –  соціальну рекламу  –  за 48 годин.

 

Партнери проєкту: бренд «Фокстрот», співзасновник Фокстроту Валерій Маковецький та компанія Samsung Electronic Ukraine.

Організатори хакатону: Спілка рекламістів України, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченко.

Відкрита зустріч студентів з

експертом авіаційного ринку Богданом Долінце

  

В рамках постійно діючого проекту «Зустрічі з практиками авіаційної галузі» 9 грудня 2020 року була організована відкрита зустріч студентів з  експертом авіаційного ринку, Головою громадської ради Державного агентства інфраструктурних проектів України  Богдана Долінце на тему «Авіаційна галузь: нові реалії та виклики», ініційована кафедрою економіки та бізнес-технологій ФЕБА НАУ.

 Під час публічної лекції було наголошено на проблемах авіаційної галузі та  зроблено акцент на можливостях підтримки в умовах пандемії коронавірусу. В IATA припускають, що лише у четвертому кварталі 2021 року можна говорити про відновлення прибутковості галузі: коли агресивне скорочення витрат в авіакомпаніях припиниться, країни почнуть активно відкривати кордони і потік пасажирів помітно зростатиме. Українські авіакомпанї адаптуються до труднощів, однак, попри це, вони потребують державної підтримки та відновлення довіри споживачів. Наводились конкретні приклади багатьох країн, де авіапідприємства отримали допомогу урядів. Богдан Долінце звернув увагу на  можливості підтримки українських авіаперевезень. Презентований матеріал був наскільки насичений аналітикою та прикладами з практики, що викликав достатньо жваве обговорення з боку як студентів, так і викладачів.

Студенти цікавилися досвідом Богдана Долінце у студентські роки його навчання у Національному авіаційному університеті, зокрема щодо участі у конкурсі Zavtra.ua, також можливостями професійного розвитку та критеріїв успішності професійної діяльності в авіаційній галузі.  

Запис публічної лекції доступний: https://drive.google.com/file/d/11y_QX9EsDScVeyGYKy5h0JXLyPORgvVp/view

У завершення зустрічі модератор - професор Наталя Ушенко, завідувач кафедри економіки та бізнес-технологій подякувала за відкритість до партнерства. Висловила впевненість у продовження співпраці та сподівання щодо перспективної залученості студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» до  участі в розробці проектів та реалізацію фахових ідей майбутніх «авіаторів бізнесу».  

08 грудня 2020 року  за підтримки Центру трансферу технологій Інституту новітніх технологій та лідерства НАУ  на Факультеті економіки та бізнес-адміністрування відбулась  публічна лекція «Захист прав інтелектуальної власності та мережа центрів підтримки технологій та інновацій».

Сергій Брудняк,  керівник проєкту TISC в Україні, ознайомив слухачів з діяльністю мережі Центрів підтримки технологій та інновацій https://drive.google.com/file/d/1Z88t1XiNEht53Fy6BQ5RwP9ehBmnPxek/view, що спрямована на стимулювання інноваційних процесів та розвиток інтелектуальної власності, а також на комерціалізацію винаходів і науково-технічних розробок. 

Були обговорені питання вибору найкращого способу охорони та захисту технічного продукту;  здійснення процесу патентування та використання інтелектуальної власності як запоруки конкурентної переваги.

Висловлюємо щиру вдячність Сергію Францовичу Смерічевському, в.о. декана Факультету економіки та бізнес-адміністрування  та Наталі Валентинівні Ушенко, завідувачу кафедри  економіки та бізнес-технологій вказаного факультету за активну участь  в організації зустрічі.

Загалом до заходу долучилися  понад 100 учасників, хоча бажаючих було значно більше.

Для всіх зацікавлених надаємо доступ:

до запису публічної лекції:      

https://drive.google.com/file/d/1MQqCpAkMlGOad4JP_Z0ELQGiYzsy57tC/view

до презентації лекції: 

https://drive.google.com/file/d/1ZT-M06l0DNvTkhJBjrAQBISgY3XJ3OmL/view

 

Будемо організовувати такі публічні лекції і запрошувати цікавих експертів-практиків і надалі.

07 грудня 2020 року відбулась зустріч у форматі «online» зі студентами I курсу Факультету економіки та бізнес-адміністрування (спеціальність «Маркетинг»), в якій взяло участь 120 осіб.
Під час вебінару було представлено етапи навчання у Стартап школі НАУ, у рамках реалізації яких, учасники набуватимуть теоретичних знань і практичних навичок щодо створення інноваційних проєктів та отримуватимуть можливість започатковувати власний бізнес.
Також було актуалізовано питання розвитку простору неформальної освіти - середовища, що сприятиме інноваційному підприємництву.

Висловлюємо вдячність керівництву Факультету економіки та бізнес-адміністрування за співпрацю та готовність долучитися до розвитку екосистеми інноваційного простору Університету.

Для реєстрації на навчання просимо заповнити онлайн форму за посиланням:
https://goo.gl/forms/HSD0LGCsbqnw8eKr1
Запрошуємо здобувачів вищої освіти та молодих учених нашого Університету приєднатися до Стартап школи ІНТЛ!

Студенти спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітньої програми «Підприємництво та бізнес-технології» НАУ Кальник Марина, Гаврюш Владислав вирішили перевірити бізнес-ідею через участь у ІІІ Всеукраїнському студентському конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін».

Журі конкурсу підтвердили інвестиційну привабливість представленого бізнес-проєкту, нагородивши команду ФЕБА НАУ призовим 3-ім місцем. 

Студентка-стартапер Марина Кальник поділилась міркуваннями: «У цьому році я разом зі своїм одногрупником брала участь у конкурсі «Бізнес - трамплін – 2020» з бізнес-проєктом Relax hub «Summ&Win». У ньому я звернула увагу на такі види водних розваг як: вейкборд, сапборд та каяк. Чому саме вони? Адже я вважаю, що потрібно урізноманітнювати життя українців та робити доступними дані види спорту для кожного бажаючого. Хочу висловити подяку нашому науковому керівнику – Терещенко Елеонорі Юріївні, завідувачу кафедри та всім викладачам випускової кафедри економіки та бізнес-технологій, які прикладають фахові зусилля задля нашого професійного розвитку у  підприємництві».

Науково-педагогічний колектив кафедри економіки та бізнес-технологій вітає наукового керівника та команду бізнес-проєкту з перемогою, бажаємо подальших здобутків у продукуванні та реалізації стартапів, підприємницької успішності у збалансуванні можливостей та ризиків!

 

 

На кафедрі економічної кібернетики факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ 3 листопада 2020 року вперше відбувся on-line захід присвячений Міжнародному дню бізнес-аналізу, який International Institute of Business Analysis започаткував 1 листопада. З привітальними відео-презентаціями виступили студенти 210 та 410 групи. Студенти та колектив кафедри вітає усіх хто причетний до бізнес-аналізу з цим святом і бажає наснаги та нових досягнень.

29 жовтня 2020 року на базі кафедри економіки та бізнес-технологій факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету проведено Х Міжнародну науково-практичну конференцію «Сучасні проблеми економіки та бізнесу» у партнерстві з вітчизняними закладами вищої освіти та установами - Центральноукраїнським національним технічним університетом (Кропивницький, Україна), Національним університетом "Запорізька політехніка" (Запоріжжя, Україна), Радою підприємців при Кабінеті Міністрів України, Всеукраїнською громадською організація «Українська Асоціація Економістів-Міжнародників», Спілкою підприємців малих, середніх та приватизованих підприємств та зарубіжними партнерами - Американським університетом культури та освіти (Бейрут, Ліван), Батумським державним університетом імені Шота Руставелі (Батумі, Грузія), Батумським учбовим університетом навігації (Батумі, Грузія), Грузинським авіаційним університетом (Тбілісі, Грузія), Національним інститутом економічних досліджень (Батумі, Грузія), Університетом Пардубіце (Пардубіце, Чеська Республіка). Зважаючи на карантинні обмеження, захід провели в онлайн-форматі з використанням платформи Google Meet. Ця ювілейна конференція об’єднала інтелектуальну еліту в галузі економіки та бізнесу, хто навчається та працює у провідних наукових, освітніх закладах. Загалом взяли участь більше 90 дослідників із Грузії, Чехії, Лівану, столиці та регіонів України, представників державних органів влади та бізнесу, фахівців-практиків.

З вітальними словами та представленням очікувань від проведення заходу виступили:

Petrovska Svitlana PhD (Economics), Associate Professor, Dean of the Faculty of Economics and Business Administration, National Aviation University (Kyiv, Ukraine)

Kuzmenko Halyna, PhD (Economics), Associate Professor, Associate Professor of  Department of Audit and Taxation, Honored Economist of Ukraine, Central Ukrainian National Technical University (Kropyvnytskyi, Ukraine)

Khvedelidze Lali, Chancellor  Head of Administration, Chairman of Representative Board, member of the   meeting of parters, Batumi Navigation Teaching University founder (Batumi, Georgia)

Pavla Lejsková, Head of Department of Transport Management, Marketing and Logistics, Faculty of Transport Engineering, University of Pardubice (Pardubice, Czech Republic)

Bykovets Viacheslav, General Director of the Union of entrepreneurs of small, medium and privatized enterprises of Ukraine (Kyiv, Ukraine)

На пленарному засіданні конференції обговорили доповіді:

Zablovsky Andriy, Head of the Secretariat of the Council of Entrepreneurs under the Cabinet of Ministers of Ukraine (Kyiv, Ukraine) - The economy of the future: global trends in the post Covid world

Brudnyak Serhiy, Project Manager of TISC - Network of Technology and Innovation Support Centers in Ukraine (Kyiv, Ukraine) - Policy making intellectual property in higher education institutions

Shaulska Larisa, Doctor of Economics, Professor of Department of Taras Shevchenko National University of   Kyiv (Kyiv, Ukraine) - The scale and inheritance of competence asymmetry in economics

Lypov Volodymyr, Doctor of Economics, Professor, Leading Researcher of Institute for Economics and  Forecasting (Kyiv, Ukraine) - Digital platforms as a core business model of the information economy

Levchenko Oleksandr, Doctor in Economics, Professor, Vice-rector with Scientific Activities, Central    Ukrainian National Technical University (Kropyvnytskyi, Ukraine) - Strategic imperatives оf the development of higher education in the context of digitalization

Nabulsi Hussein Naef, PhD (Economic), American University of Culture and Education (Beirut, Lebanon) - Contribution of social/economic science to the development of contemporary medicine   

Malakhovskyi  Yuriy, PhD in Economics, Associate Professor of the department of economy, management and commercial activity, Central Ukrainian National Technical University (Kropyvnytskyi, Ukraine)- Prospects for Basic Research in Macroeconomics

Yarovyy Igor, PhD in Economics, Deputy Director for Academic Affairs Kyiv Professional College of Computer  Technology and Economics of National Aviation University (Kyiv, Ukraine) - Digitalization of business in the global pandemic COVID-19

Більша частина виступів вчених було приділено інноваційним аспектам в економіці та бізнесі, зокрема, цифровізації, у якій  представники конференції вбачають технологічну основу в умовах сьогодення. Підприємства, націлені на успіх і розвиток, зобов’язані приймати виклики сучасної економіки – тільки в такому випадку вони зможуть залишитися на ринку та посилити свої конкурентні переваги. Впровадження сучасних цифрових рішень в компаніях, які в першу чергу починаються з налагодження цифрових каналів комунікації, є надзвичайно важливим для функціонування бізнесу в період карантину та найголовніше – це є невід’ємною умовою виходу з кризи та успішної роботи надалі.

Узагальнюючі підсумки конференції підвела завідувач кафедри економіки та бізнес- технологій, доктор економічних наук, професор Ушенко Наталя Валентинівна, подякувавши усім партнерам, колегам, які взяли участь у роботі конференції за інноваційність та творчий підхід, наголосивши на важливості синергії наукової думки.

Якість підготовки зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» у НАУ - у співпраці з Торгово-промисловою палатою України

 

29 жовтня 2020р. відбулась зустріч Президента Торгово-промислової палати України Геннадія Чижикова та її спеціалістів з викладачами кафедри економіки та бізнес-технологій факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ, на якій, зокрема, обговорені питання налагодження співпраці з метою забезпечення якості підготовки студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітніми програмами “Митна та біржова справа”, “Підприємництво та бізнес-технології”.

Зважаючи, що мережа Торгово-промислових палат (ТПП) в Україні працює на забезпечення сприятливого бізнес-середовища, створює та розширює можливості розвитку бізнесу через відкриття нових ринків для вітчизняного експорту, сприяє динамічній інтернаціоналізації українського бізнесу та активної інтеграції в світову економіку, вдосконалення інституційного середовища в процесі діалогу бізнесу та влади, а також надання послуг, затребуваних бізнесом. Названі напрями є одновекторними зі функціональною спрямованістю підготовки студентів випусковою кафедрою економіки та бізнес-технологій Національного авіаційного університету, що дозволило в результаті обговорення намітити напрями співпраці, до чого будуть прагнути сторони:

  • реалізація спільних освітньо-наукових проектів з посиленою практичною складовою для бізнес-структур,
  • підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри,
  • залучення науково-педагогічних працівників кафедри до експертно-наукової та викладацької роботи в ТПП,
  • консультативна підтримка зі сторони ТПП, можливості проходження студентами практики в мережі в Україні.

Впевнені, що забезпечення якості підготовки студентів зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» кафедри у співпраці з Торгово-промисловою палатою України матиме реальні плідні результати.

День маркетолога - свято креативу!

28 жовтня 2020, 2:59 pm Автор
Опубліковано в Новини ФЕБА НАУ

Вже стало доброю традицією святкування професійного свята маркетологів НАУ із залученням всіх студентів, викладачів факультету і навіть випускників. Маркетологи завжди творчі та адаптивні до умов зовнішнього середовища, тому не став на заваді дистанційний формат навчання для організації святкових, тематичних активностей і в цьому році! Ініціатива студентів була реалізована.


Був організований та проведений конкурс на "Фірмовий комплект" у форматі ескізного проекту з елементами корпоративного стилю. У фіналі конкурсу 25.10.2020 змагались вісім робіт, які пройшли до фіналу. Голосування на сторінках соцмереж Instagram та Facebook @kafedramarketingnau було дуже активне, розгорнулись справжні перегони та вирували пристрасті. Вітаємо безперечних лідерів голосування - команду "Еліта" яку склали представників першого курсу ОП "Електронний маркетинг" на чолі з капітаном Нощенко Тамілою! Потужний та яскравий старт! Молодці!


Лідером голосування у ФБ визначена робота талановитої Ткаченко Альони @_yaroslavivna магістрантки нашої кафедри, до речі, саме ця робота отримала більшість голосів викладацького складу кафедри!!!


Цікавий факт маркетингового спостереження, що багато з голосів за роботу №2 Соколової Марії @mary.s.kl були віддані чоловіками!
Всі учасники та переможці отримали святкові емоції, хоча і в онлайн форматі, бонусні бали від викладачів кафедри! Це змагання ще й було тренувальним майданчиком перед участю у креатив-баттлі "Рекламний полігон" (осінь 2020), який теж став традиційним для наших талановитих студентів! Ви наш творчій потенціал! Вперед до зірок!