CRM Customer Relationship Management: від теорії до практики

26 травня 2022, 12:36 pm Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 68 разів Останнє редагування Четвер, 26 травня 2022 12:44

У напруженій праці та попри військову агресію російської федерації добігає завершення весняний семестр в Національному авіаційному університеті. Підсумовуючи пройдений теоретичний матеріал, необхідною та важливою складовою у навчанні студентства завжди залишаються зустрічі з практиками.

Успішність підприємства в ХХІ столітті залежить від оперативності вирішення поставлених завдань та прозорості бізнес-процесів. Це стосується будь-якої діяльності компанії, включаючи роботу із замовниками. При цьому, головними при веденні клієнтської бази успішного підприємства є швидкість обробки заявок, зниження витрат та підвищення прибуту, що в синергії з іншими внутрішніми процесами являється як особливий підхід до ведення бізнесу, за якого пріоритетом для компанії є взаємини з клієнтами та їхні інтереси.

Про мистецтво управляти відносинами з клієнтами, дослідження ринку та конкретних потреб клієнтів розповіла Кругляк Катерина, директор Visotsky Consulting Ukraine. Катерина має досвід в управлінні персоналом більше 20 років. Досвід у маркетингу, продажах та піарі 10 років. Будувала відділи продажів. Досвід власних продаж дорогих продуктів (чек від 30000 $), загальна сумма продажів сягає більше  250000 $. Збільшила обсяг продаж компанії на 70% відсотків.

Саме система управління відносинами з клієнтами, що дає змогу ефективно побудувати діалог із покупцем стала темою для обговорення зі студентами 3 курсу групи 319 спеціальності «Електронний маркетинг». На цій зустрічі Катерина актуалізувала увагу на тому, що CRM ситема є інструментом контролю та збільшення прибутку компанії, адже вона допомагає контролювати роботу менеджерів та маркетингового відділу; перевіряти ефективність роботи з потенційними клієнтами; аналізувати різні каналів припливу клієнтів; складати стратегії розвитку та проводити роботу над підвищення якості продажу.

Слухачі заходу щиро дякують Катерині за проведену лекцію та з нетерпінням чекають наступної зустрічі! Такі івенти є дуже важливими для студентів, адже дають змогу суттєво покращити практичну підготовку, розширити свій професійний кругозір, а також знайти місце для подальшого працевлаштування чи стажування.

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається