Новини ФЕБА НАУ

Новини ФЕБА НАУ (467)

25.10.2018 Вітаємо з міжнародним днем маркетолога! Кафедра запрошує в перервах між парами прийняти участь у вікторинах.

 

Шановні наші маркетологи – викладачі, студенти та випускники факультету економіки та бізнес-адміністрування! Щиро вітаємо Вас з професійним святом!
Важко уявити нині прибуткову діяльність будь-якого підприємства без ефективно функціонуючого відділу маркетингу, без праці маркетолога. Маркетинг зумовлює рівень цивілізованості економіки та соціальних комунікацій. Його розвиток безпосередньо впливає на рівень демократії в суспільстві.

Від щирого серця бажаємо Вам здоров’я та щастя, невичерпних сил та наснаги, безмежного натхнення та креативу, професійної реалізації та постійного зростання добробуту, а також великого успіху, який буде супроводжувати Вас у всіх Ваших справах!

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

День маркетолога в НАУ 25.10.2018

 

Сьогодні 20.10.2018 в 10.46 пішов з життя Загорулько Валентин Миронович д.е.н., проф., зав. каф. Кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення НАУ з 01.09.2010 по 30.06.2016. 

Працював в Національному авіаційному університеті з 1978 року (починав з посади асистента кафедри). У 1989 захистив кандидатську дисертацію. У 1995 году захистив дисертацію на присвоєння звання доктора економічних наук. У 2001 году присвоєно Вчене звання професора кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення.

 

18.06.2018 року в 11:00 відбудеться засідання кафедри маркетингу з приводу обрання за конкурсом.

22.05.2018 На кафедрі  маркетингу відбувся захист робіт по дисципліни "Вступ до спеціальності". Студенти підготували свої креативні доповіді. Пояснили, як вони розуміють основні поняття маркетингу. Що собою представляє Маркетинг. Та як вони бачуть себе в маркетинговій діяльності.

 

12-13 квітня 2018 р. в м. Познань (Польща) відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Управління інноваціями в маркетингу: сучасні тренди і стратегічні імперативи», що була організована кафедрою маркетингу ФЕБА спільно з Познанською вищою школою педагогіки та адміністрації ім. Мешка I та AMIntegrator Group.

Участь у конференції взяли представники з 4 країн світу та 132 наукових, науково-дослідних, фінансових установ, урядових, громадських структур та представники бізнесу.

Обговорювались актуальні питання стратегічного маркетингового управління, впровадження медіамаркетингу як інноваційного напряму маркетингових комунікацій компаній, а також взаємозв’язок інтерактивного маркетингу та інформаційної логістики в системі транскордонного співробітництва.

Під час зустрічі проректор університету Познанської вищої школи педагогіки та адміністрації ім. Мешка I подякував за плідну співпрацю представникам кафедри маркетингу Національного авіаційного університету.

За результатами роботи конференції було прийнято рішення щодо публікацію спільної монографії. Наступна зустріч планується восени.

15.03.2018 Кафедрою фінансів, обліку і аудиту була проведена МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «КОРПОРАТИВНІ ФІНАНСИ: СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ, ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ТА ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ»

 

Скачати електронний варіант збірника Ви можете в прикріпленні до цієї новини!

Вітаємо Гузевську Любов Станіславівну з перемогою у II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з спеціальності Маркетинг. Любов зайняла друге місце.

Наснаги та натхнення в майбутньому!

 

19 квітня в залі Вченої Ради Національного авіаційного університету кафедрою економіки повітряного транспорту факультету економіки та бізнес-адміністрування було проведено пленарне засідання ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами», присвяченої 85-річчю Національного авіаційного університету. В конференції взяли участь більше 120 учасників з України та інших країн.

З вітальним словом до присутніх звернулися проректор НАУ з наукової роботи Володимир Харченко, в.о. декана факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ Світлана Петровська та завідувач кафедри економіки повітряного транспорту Олена Ареф'єва.

Присутні заслухали та обговорили доповіді з актуальних проблем стратегічного розвитку підприємств повітряного транспорту, креативного управління економічними процесами, забезпечення авіаційної безпеки та інноваційності діяльності авіаційних підприємств в глобалізаційних умовах.

Вчора 9.04.2018 в ЦКМ НАУ відбувся феєричний виступ команди ФЕБА+ФТТ у рамках фестивалю "Студентська весна XL". Ми ще раз мали змогу переконатися в тому що економісти найталановитіші студенти!!!

Виступ став чудовим весняним дарунком усім присутнім: променистий, яскравий, ніби сонячне сяйво, показав розвиток студентських акторських традицій Національного авіаційного університету, удосконалення сценічно-артистичної майстерності та привернув увагу не тільки високим рівнем акторської підготовки студентів але і культурою виконання.

Професійна майстерність та безперечний талант-це наші економісти!!! Вітаємо з прекрасним виступом!!! 

 

04.04.2018 р. кафедрою економічної теорії Факультету економіки та бізнес-адміністрування було проведено Загальноукраїнську науково-практичну конференцію «Актуальні питання розвитку європейської економічної думки».

4 квітня 2018 року кафедрою економічної теорії Факультету економіки та бізнес-адміністрування було проведено Загальноукраїнську науково-практичну конференцію «Актуальні питання розвитку європейської економічної думки». З вступним словом виступив доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної теорії Засанський  Володимир Вячеславович. У роботі конференції взяли участь понад двадцять доповідачів, серед яких представники кафедр маркетингу, логістики, менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств ФЕБА НАУ, докторанти та аспіранти. Доповіді охопили широке коло актуальних питань та тенденцій, характерних для сучасної економічної думки Європи.