події

події (121)

Кафедра економіки та бізнес-технологій

Національного авіаційного університету

ЗАПРОШУЄ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ

X Міжнародній науково-практичній конференції

«Сучасні проблеми економіки та бізнесу»,

що відбудеться 29 жовтня 2020 року

 

https://meet.google.com/lookup/dzhg3z2rqs (початок об 11.00 год.)

 

 

Запрошуємо прийняти участь у І Міжнародній науково-практичний конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення», яка відбудеться 22 жовтня 2020 року на базі Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету. Програма конференції та посилання за он-лайн засідання розміщені за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1Q566-N9sgWyNwXWKQMqXAlzaQgy9CIcry6qPG33xEtE/edit?usp=sharing.

Мета конференції полягає в науковій апробації результатів теоретичних і прикладних досліджень, які стосуються розробки та впровадження новітніх принципів, методів та моделей в системі управління розвитком економіки та процесами бізнес-адміністрування за для підвищення якості прийнятих управлінських рішень в контексті сучасних проблем та протиріч глобалізації, моделювання складних систем різної природи, що забезпечує конкурентоспроможність суспільства та бізнесу у міжнародному цифровому просторі.

Запрошуємо усіх бажаючих!!!

З повагою, колектив Факультету економіки та бізнес-адміністрування.

Кафедра економіки та бізнес-технологій НАУ у прагненні забезпечити якість освіти на засадах ділової досконалості, реалізації суспільної місії щодо досягнення сталого розвитку, постійно розширює форми співпраці зі стейкхолдерами на основі поєднання науки та галузевої практики.

Пандемія COVID-19 суттєво вплинула на авіацію, зокрема на всі сектори: авіакомпанії, аеропорти, туроператори, компанії з обслуговування, лізингові компанії та багато інших. Кризові умови обумовлюють нагальну потребу пошуку підходів до вирішення ситуації та напрацювання адаптивних практик, що найбільш ефективно у процесі комунікацій між професіоналами галузі.

Наші партнери - команда Українського авіаційного форуму підготувала онлайн-марафон на тему: «Авіаційна галузь після пандемії Covid-19. Вплив на аеропорти, авіакомпанії і людей».

 

Коли?
Дата: 29 липня
Час: 15:00−18:00

Експерти дадуть огляд викликів, пов’язаних з перевезенням пасажирів, їхньою перевіркою в аеропортах і на борту, представлять оптимальні рішення щодо роботи з персоналом в умовах кризи, розриють потенціал співпраці перевізників та аеропортів України для поліпшення позицій української авіації на світовому ринку.

Учасники:

  • Аеропорти
  • Туроператорів
  • Авіакомпанії
  • Тренінгові центри
  • Страхові компанії
  • HR авіакомпанії
  • Державних регуляторів
  • Лізингові компанії

Теми виступів:

  • Оцінка претендентів в авіаційній галузі після COVID-19.
  • Перспективи авіаційної галузі. Вплив COVID-19 і плани на майбутнє.
  • Новий підхід у доборі кадрів авіакомпанії: економія витрат і підвищення ефективності.
  • Вплив Covid-19 на роботу аеропортів і авіаліній. Як ми збираємося зробити наземне пересування і небесні польоти безпечнішими? Як виглядатимуть наземні і льотні операції в «новій нормальності».
  • Стійка бізнес-модель авіакомпанії в період після COVID-19.
  • Зв’язок України із зовнішнім світом під час глобальної пандемії.

Спікери:

  1. Лукас Левай — Старший консультант і ліцензований психолог компанії Aon’s Assessment Solutions, CutE, Швеція
  2. Енцо Зангріллі — Засновник компанії 1Aviation, Італія
  3. Сімонас Барткус — Ch-aviation GmbH, Німеччина
  4. Штейн Г. Мяатвейт — Директор з маркетингу, OSM Aviation Academy, Швеція
  5. Галина Дурмуш — Комерційний директор/керівник представництва Qatar Airways Group, Україна
  6. Алекс Онацький — Регіональний менеджер IATA в Україні, Грузії та Вірменії, Україна
  7. Вадим Сидорук — Регіональний менеджер, DHL Express, Україна
  8. Девід Хаттнер — Керівник практики комерційної авіації в PA Nyras, Велика Британія
  9. Георгій Зубко — Комерційний директор Міжнародного аеропорту «Бориспіль», Україна
  10. Сергій Фоменко — Комерційний директор МАУ, Україна

Переваги онлайн-марафону

  • Актуальність теми
  • 10 + спікерів
  • Жива дискусія
  • Онлайн-доступ з можливістю ставити запитання спікерам
  • 6 країн беруть участь

 

Більш детальна інформація та реєстрація за посиланням: https://bit.ly/38oTaNj

 

Запрошуємо на день відкритих дверей кафедри економіки та бізнес-технологій факультету економіки та бізнес-адміністрування.
День відкритих дверей кафедри економіки та бізнес-технологій відбудеться 25.06. о 16.00.
Щоб приєднатися до відеозустрічі натисніть посилання https://meet.google.com/hvp-ckrw-xje

День вiдкритих дверей ФЕБА
24.06.2020 о15-00
Щоб приєднатися до відеозустрічі, натисніть посилання https://meet.google.com/fmq-uccb-amo
Щоб приєднатися з телефону, наберіть номер +1 318-576-1204 і введіть PIN-код 991 683 123#
Real-time meetings by Google. Using your browser, share your video, desktop, and presentations with teammates and customers.

Карантин подовжено…

І єдиною можливістю є спілкування онлайн…

 

Фотоконкурси стали чудовою нагодою побачити один одного, поспілкуватися та порадіти чудовим світлинам!!!

 

Запрошуємо прийняти участь у фотоконкурсі

«Всі ми родом із дитинства» 

 

З нагоди святкування «Міжнародного дня захисту дітей» 

факультет економіки та бізнес-адміністрування запрошує

викладачів та студентів ФЕБА взяти участь у Фотоконкурсі.

 

Знайдіть свої улюблені, кумедні, цікаві….фото з дитинства  та присилайте на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Від одного Учасника Конкурсу приймається 1 робота.

 

Фотографія повинна супроводжуватися пояснювальним написом (прізвище, ім'я, група (для студентів)).

 

 

Термін дії та підведення підсумків Конкурсу:

 

Прийом фотографій на Конкурс здійснюється з 25 до 31 травня 2020 року.

Фото надсилати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Фотографії будуть розміщені на сайті ФЕБА

Визначення переможців буде здійснюватись шляхом голосування  1.06.2020. на ТК FEBA голос

 

Національний авіаційний університет запрошує учнів 10-11 класів до участi в освітньому проєкті «Пробне ЗНО»

Якщо ви завершуєте навчання в 10 чи 11 класі закладу загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної освіти або коледжу (випускники 2020 та 2021), мрієте отримати вишу освіту, то саме час перевірити готовність до загальнодержавного ЗНО відповідно до вимог Українського центру оцінювання якості освіти. Пробне ЗНО відбудеться з 12 по 16 червня 2020 року.

Форма проведення – дистанційна (на платформі Moodle http://moodle.idp.nau.edu.ua/).

Участь – безкоштовна.

Пробне ЗНО буде проведено з навчальних предметів: математика, фізика, українська мова та література, англійська мова, історія України, географія, біологія та хімія.

Розклад пробного ЗНО за посиланням: http://iiot.nau.edu.ua/index.php/nauka/naukovi-osvitni-profproekty/dni-nauky-2

Учасникам потрібно до 08.06.2020 р. зареєструватися за посиланням: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSejMKScGmVkLdetE8hF1VsO565fklgYRX7Y7Tgw_3lcATm_Mg/viewform

або 

http://iiot.nau.edu.ua/index.php/nauka/naukovi-osvitni-profproekty/dni-nauky-2

На поштову скриньку учасників буде надіслано лист-запрошення з подальшими інструкціями.

Без попередньої реєстрації (заявки) учасники до пробного ЗНО не допускаються.

Координатор заходу – Навчально-науковий інститут інноваційний освітніх технологій НАУ.

Довідки за тел.(044)4067209, (044)4067215, 0953515361 (завідувач кафедри базових і спеціальних дисциплін, доцент Бруяка Ольга Олегівна)
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сайтhttp://iiot.nau.edu.ua/, рубрика «Пробне ЗНО».
FBhttps://www.facebook.com/iiot.nau
Instagramhttps://www.instagram.com/naunniiot/
Twitterhttps://twitter.com/NAUnniiot
Telegramhttps://t.me/naunniot

Факультет економіки та бізнес-адміністрування запрошує на День відкритих дверей, який відбудеться 20 травня о 15-00 в он-лайн форматі на платформі Google zoom.

Під час заходу ви матиме змогу поспілкуватися з деканом, завідувачами кафедр, провідними викладачами та відповідальним секретарем приймальної комісії ФЕБА.

Ви зможете дізнатись про спеціальності та освітні програми, навчання на англомовному проекті, міжнародні проекти факультету, наукове та культурне студентське життя а також про особливості вступної кампанії цього року.

Щоб приєднатися до відеозустрічі, натисніть посилання https://meet.google.com/znd-cidd-rjj
Щоб приєднатися з телефону, наберіть номер +1 904-900-0679 і введіть PIN-код 678 179 043#

Чекаємо на онлайн-зустрічі  з 15.00 до 16.00!

 

З нагоди святкування «Всеукраїнського Дня вишиванок» 

факультет економіки та бізнес-адміністрування запрошує

викладачів та студентів ФЕБА та членів їх сімей взяти участь у Фотоконкурсі.

За умовами Конкурсу членам родини потрібно вдягнути вишиванки та сфотографуватися.

 

Родинне фото «Сім'я у вишиванках» (тільки сімейне фото&селфі у вишиванках: покажіть частку історії вашого родинного життя: моменти яскравих спогадів сімейних свят, щасливі миті родинного дозвілля вдома чи на природі).

 

Від одного Учасника Конкурсу приймається 1 робота.

 

Конкурсна робота (фотографія) повинна супроводжуватися пояснювальним написом (прізвище, ім'я, група (для студентів)).

 

 

Термін дії та підведення підсумків Конкурсу:

 

Прийом фотографій на Конкурс здійснюється з 10 до 19 травня 2020 року.

Фото надсилати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Фотографії будуть розміщені на сайті ФЕБА

Визначення переможців буде здійснюватись шляхом голосування  на

ТК FEBA голос

Не ховайте свої вишиванки у шафах, а діставайте їх, вдягайте та фотографуйтеся!

ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція
«Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності»

22 травня 2020 року, м. Київ

Шановні науковці, викладачі ВНЗ, аспіранти, представники бізнесу, урядових та громадських структур! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності», яка відбудеться 22 травня 2020 року на

базі кафедри маркетингу Факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ

Основною метою конференції є аналіз сучасних викликів глобального маркетингу і перспектив розвитку євроінтеграційних процесів України

На конференцію приймаються матеріали викладачів ВНЗ, науковців, аспірантів, магістрів, представників органів державного і місцевого самоврядування, підприємств, фінансових установ, фахівців, які мають науково-практичні інтереси за тематикою конференції. До публікації приймаються наукові матеріали, які раніше не друкувалися.

Робочі мови конференції: українська, англійська.

Форма участі: дистанційна.

Участь у конференції безкоштовна.

Секції конференції:

Секція 1. Інтернет просування продуктів і брендів.

Секція 2. Сучасні тренди Digital-ринку.

Секція 3. Територіальний маркетинг.

Секція 4. Цифрові трансформації маркетингу.

Секція 5. Стратегії використання інструментів маркетингу.

Учасникам конференції, які бажають прийняти участь, необхідно до 15 травня 2020 року:

  • надіслати на електронну адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.тези доповіді, підготовлені у текстовому редакторі Microsoft Word (назва надісланих файлів має включати в себе прізвище авторів латинськими літерами, наприклад: Іvanov_Tezy.doc);
  • заповнити заявку щодо участі у конференції за посиланням «реєстраційна форма»

Після проведення конференції електронний збірник матеріалів конференції буде розміщено в репозиторії Національного авіаційного університету

Структура та вимоги до оформлення тез:

Обсяг тез: 1-3 сторінки (включно); Текстовий редактор: Microsoft Word; Параметри сторінки - А5; Поля зверху, знизу, справа, зліва - 2 см; Шрифт - Times New Roman. Розмір шрифту - 10 пт; Міжрядковий інтервал - одинарний; Абзацний відступ - 1 см.

Зразок оформлення тез доповіді:

Колоколіч О.Т.

аспірант кафедри менеджменту Одеського національного університету імені І.І. Мечникова

м. Одеса, Україна

ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РИНКІВ ПАРТНЕРСТВА

Текст текст текст... [1, с.11]

Список використаних джерел подається наприкінці матеріалів згідно оновленого Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015.

Контактна інформація: 067-242-77-34 Шевченко Анна Валеріївна