Як поліпшити досвід клієнтів за допомогою Customer Journey Mapping? Нові практичні знання для маркетологів НАУ

25 вересня 2023, 6:57 am Автор 
Прочитано 141 разів Останнє редагування Понеділок, 25 вересня 2023 07:01

Продуктивне завершення робочого тижня для студентів та викладачів кафедри маркетингу НАУ було прикрашене яскравою подією - онлайн зустрічі з Marketing & Digital Sales Manager швейцарської компанії NEMIS Technologies пані Аліною Богдан.

Аліна дипломований спеціаліст з маркетингу і має 8+ років досвіду в ІТ-сфері, 4+ роки досвіду в маркетингу в різноманітних секторах, включаючи ІТ та біотехнології, а також досвід роботи з міжнародними брендами на ринку DACH (Німеччина, Австрія, Швейцарія), Україна, Велика Британія та США.

Неймовірно захоплююча та жива вся багаточисельна аудиторія майстер класу брала участь в обговореннях кейсів, запропонованих пані Аліною, знайомилася з прикладами фреймворків у реальних ситуаціях під час реалізації моделей CJM.

Такий інтерактивний формат зустрічі був цікавим не лише здобувачам ОПП «Електронний маркетинг», які наразі опановують освітню компоненту Customer experience «Управління споживчим досвідом», а й усім учасникам, у тому числі викладачам, які не залишилися осторонь та долучилися до обговорень!

Маркетинг – це пристрасть на все життя! Кожного разу ми знаходимо підтвердження цьому у таких розширених форматах спілкування та обміном думками та досвідом, про що також зазначила пані Аліна, а у відповідь отримала запрошення на наступний майстер клас від аудиторії під гучні аплодисменти!

 Традиційний формат зустрічей «Гостьова лекція» з практикуючими спеціалістами для кафедри маркетингу реалізується за ініціативою, безпосередньою участю та інформаційною підтримкою голови ради роботодавців ФЕБА Станіслава Заводовського.

 

#маркетологінау

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається