16-17.05.2019 року на базі Батумського державного університету ім. Шота Руставелі відбулася міжнародна науково-практична конференція «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності»

21 травня 2019, 11:45 am Автор 
Опубліковано в Новини ФЕБА НАУ
Прочитано 1043 разів Останнє редагування Середа, 22 травня 2019 08:12

16-17 травня 2019 року на базі Батумського державного університету ім. Шота Руставелі відбулася міжнародна науково-практична конференція «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності», співорганізаторами конференції виступили: Національний інститут економічних досліджень (Грузія) і Національний авіаційний університет (Україна).

В конференції прийняли участь провідні вчені, представники бізнесу і державного управління, дослідники-маркетологи із Польщі, України, Грузії, Білорусі, всього було представлено 93 доповіді. В збірнику тез українська маркетингова школа знайшла широке віддзеркалення працями провідних університетів:

- Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля;

- Хмельницького національного університету;

- Донецького державного університету управління, м. Маріуполь;

- Львівського торгівельно-економічного університету;

- Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова

- Державного університету інфраструктури та технологій;

- Національного університету харчових технологій;

-Дніпровського державного агроекономічного університету;

- Ужгородського національного університету;

- Одеської національної академії зв’язку ім. О.С. Попова;

- Інституту економіки промисловості НАН України, та ін.

Конференції пройшли в діловій та дружній атмосфері, більшість доповідей викликали жваву і доброзичливу дискусію, яка проходила на високому професійному рівні. Актуальні питання глобального маркетингу були підняті у виступах Владимера Глонті, Резо Манвелідзе, Бадрі Гечбаі, Сергія Смерічевського, Олени Радченко, Світлани Раменської, Вікторії Хороших.

Організаційний комітет конференції результативно відпрацював всю програму заходів міжнародного форуму в стінах славетного університету. В цілому конференція пройшла на високому науковому і практичному рівні, результати дискусії будуть застосовані в навчальному процесі університетів-учасників форуму. 

 

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності

 

 

Оцініть матеріал!
(2 голосів)

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається