22 травня 2020 року відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності», в якій взяли участь понад 80 науковців, практиків, аспірантів і студентів, серед представників: Батумський державний університет імені Шота Руставелі (м. Батумі, Грузія); Академія педагогіки та адміністрації імені Мешка І (м. Познань, Польща); Вища економіко-гуманітарна школа (м. Бєльсько-Бяла, Польща); Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»»; Державний університет телекомунікацій (м. Київ); Донецький державний університет управління (м. Маріуполь); Київський національний університет технологій та дизайну (м. Київ); Луцький національний технічний університет (м. Луцьк); Національний технічний університет «ХПІ» (м. Харків); Одеський національний політехнічний університет (м. Одеса); Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (м. Одеса); Херсонський національний технічний університет (м. Херсон) та 57 учасників з Національного авіаційного університету.
Конференція відбулась в онлайн-режимі на платформі Zoom, організатор – кафедра маркетингу Факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ.
У рамках конференції працювало п’ять секцій: «Інтернет просування продуктів і брендів», «Сучасні тренди Digital-ринку», «Територіальний маркетинг», «Цифрові трансформації маркетингу», «Стратегії використання інструментів маркетингу».
Особливу зацікавленість викликали доповіді доктора А.Маловічко (м. Познань) та Г.Мікеладзе (м. Батумі), в обговоренні прийняли участь 29 представників з 13 закладів вищої освіти.
За результатами проведеної конференції підготовлено збірник тез доповідей.
Всі учасники виявили бажання провести чергову конференцію в наступному навчальному році.